Alta näkee, mitä kaikkea sijoituksia omistan.
Rivejä on omaan makuuni liikaa ja ehkä motivaation sekä seuraamisen takia itselleni sopisi ehkä 10-12 riviä. Nyt nuo pienimmät rivit eivät kauheasti kiinnosta, vaikka toki niitäkin seurailen.
Koen salkkujeni olevan hajautuksellisesti ja kokonaisuuden kannalta ihan tyydyttävät, mutta ehkä rivejä vähentämällä ja bumtsibumeimmista luopumalla, niin saisin parempaa motivaatiota salkkujeni hoitoon.
Älkää ottako noita yhtiökohtaisia sepustuksiani kauhean vakavasti, pikaisesti kirjoittelin jotain pilke silmäkulmassa.
AOT:
Nordea edustaa salkussani pankkeja ja osinkoja. Turvallinen salkun vakauttaja.
Siili, asiakkaina turvallista julkista sektoria ja kasvua kansainväliseltä puolelta.
Marimekolla on palaset kohdillaan ja Tiinan johtamana menee eteenpäin, toivottavasti kansainvälistyisi joskus oikein kunnolla.
Stockmann, koska Lindex.
Sievi, halpa ja toivo uudessa strategiassa.
Cloudflare, lupaava. Kiitos karhulaiselle, kun on ketjussa jakanut tietoa yhtiöstä!
Optomed, riskiä, mutta myös mahdollisuuksia.
Biohit, paljon muutoksia johdossa ja wanha rasite on sivussa. Nyt on myyntimies johdossa, mutta tämä yhtiö voi olla ikuinen lupaus.
Muut = Inderes ja annista tulleet osakkeet
OST:
Konecranes, hyvä suorittaja, hallitsee kokonaisuuden ja tulevaisuus valoisa.
Qt, riskiä on, mutta on myös suuriin bumtsibumituottoihin mahkut.
Valmet, mielestäni varma toimija, jolla ei ole erityisen suuria heikkouksia, mutta vahvuuksia on.
Scanfil, niin tylsä yhtiö, mutta salkkuni luottohevosia.
Gofore, pirun tyytyväiset työntekijät ja kova suorittaja.
Sievi, AOT:lla myös, perustelin jo.
Tecnotree, muuten vaikuttaa hyvältä, mutta epävarmuutta on ja olen vähän epäilevänä yksittäisten asioiden suhteen.
Stockmann, AOT:lla myös, perustelin jo.
Muut, pieniä siivuja mm. kuluttajatuoteyhtiöitä ja vähän pieniä siivuja jotain muutakin esim. Voxtur.
Tämän lisäksi olen PYN Eliteen laittanut 14 000 euroa, joiden arvo on tullut kivasti alaspäin + minulla on vaatimaton kryptosalkku, jota en seuraa tai hoida.
Toivottavasti saan tehdä paljon töitä, jotta saan rahaa sijoittamiseen ja vaurastumiseen.