Nokia-ketju. Mitä ajatuksia teillä on Nokiasta? (Osa 1)

No jos nuo panostukset pitää nyt tehdä että päästään noista piireistä eroon niin eikö olisi aika pyytää Trumpilta rahoitusta, luulisi irtoavan, mutta miten tuo käytännössä tehtäisiin…

Nokian konsensus EPS-odotukset putoavat kuin kivi:

4 tykkäystä

Nyt lähti loputkin Nokiat myyntiin. Nyt on kevyt olo :slight_smile:

3 tykkäystä

Inderes mallisalkku myi nokiat. Paetkaa!

6 tykkäystä

giphy%20(1)

giphy%20(2)

Näillä ei nyt ole tarkoitus ketään sortaa. <3

7 tykkäystä

Miten tuota pitäisi muuten tulkita - vuoden näkymä vuoden 2021 tuloksesta (vihreä käyrä)? En tunne Bloombergin chartteja.

1 tykkäys

Eikös ne käyrät oo tossa selitetty

Tuossa siis näkyy miten analyytikoiden 2021 EPS ennusteen (oikaistu EPS!) on kehittynyt viimeisen vuoden ajan.

Sen ymmärrän, mutta jos muutat näkymän 6M tai 5Y, niin miten se muuttaa tilannetta?

Tarkkaan Inderesin Nokia-suosituksia seuranneena nyt taitaa siis olla ostopaikka. :thinking:

8 tykkäystä

Nyt en ihan ymmärrä mitä haet? :woozy_face:

Minulle tuo kertoo että odotukset ovat laskeneet koko ajan vähän ja katastrofaalisen Q3:sen jälkeen ne ovat romahtaneet.

Mulla lähti eilen. Helpotti kummasti oloa.

1 tykkäys

Pistä sama chartti, mutta 6M näkymällä, niin saan vastauksen.

1 tykkäys

Siis mitä ihmettä nyt. Eihän tuo muuta tilannetta yhtään mihinkään. 6M näkymässä näät vaan muutokset tarkemmin. Kokonaiskuvaa se ei muuta miksikään.

Siinä on EPS-ennusteen kehitys ajan funktiona.

1 tykkäys

Voit myös itse peittää kädellä vasemmalta puolelta 50% tuosta chartista

6 tykkäystä

Jaa, kysyinkö minä sinulta tätä?

1 tykkäys

Et, mutta kommentoin julkisella foorumilla kuitenkin. Laita Vernerille jatkossa yksityisviestiä.

1 tykkäys

No niin!

2 tykkäystä

Kiitos, tuli vain ajatus mieleen, että näyttääkö se tässä näkymässä EPS-ennusteet myös samassa aikajaksossa. Siitä olisi saanut hieman enemmän irti.

1 tykkäys

Sell low and buy high

3 tykkäystä