Nokia-ketju. Mitä ajatuksia teillä on Nokiasta? (Osa 1)

Matemaattisestihan tuo on oikein.

1 tykkäys

+9% taitaa mennä jo avauksessa rikki. Jos jenkeissä innostuvat Applejen ja muiden ohella myös Nokiasta niin +12% voi mennä rikki ennenkuin päivä on pulkassa.

Tietty olettaen ettei yleisellä tasolla markkina laskettele voimakkaasti joka sitten vähän himmentäisi menoa.

6 tykkäystä

12% avauksessa, toki NYSE nosti sitä ihan hyvin. Katsotaan mille tasolle päästään.

1 tykkäys

Tässä voi odottaa vielä sitä Toista Aaltoa kun jenkkilä herää ja sieltä tulee mattimyöhäset ja NYSE-kauppa nokialla käynnistyy.

3 tykkäystä

Huh,huh,nyt on latu auki Nokialla.
Kiitos informaation metsästäjille!

3 tykkäystä

EUR/USD 0,41 1,19

1 tykkäys

Nytkö se käänne alkaa!? Mulla on Nokiaa salkussa keskihinnalla 7.75 ja näistä en prkl luovu tappiolla :smiley: Olin nuori amatööri, kun nuo ostin “kun näytti niin hyvältä”. Olen pitänyt ne salkussa ihan vaan muistuttamassa, että pidä se pää kylmänä, vaikka tekisi mieli ostaa.

6 tykkäystä

Bongaus klehden palstalta (tilintarkastamaton)

Pohjois Amerikka 1Q → 2Q

Ericsson 1,67M EUR → 1,79M EUR = 7.19%
Nokia 1,46M EUR → 1,717M EUR = 17,12 %

Vaikuttaa aika hyvältä Verizon huhujen tms jälkeen,
voi toki olla se 200m joka uupui aiemmin (olikin aasiasta, kiitos korjauksesta) entistä parempi

6 tykkäystä

Nokialta uupui Aasiasta se 200M, eikä P.-Amerikasta käsittääkseni? EDIT: Ehkä se jäi edelleen uupumaan, koska Kiina nyt on Kiina.

5 tykkäystä

Joko se Ciscon ostotarjous kohta tulee tuutista niin Nokia saaga päättyisi onnellisesti?

3 tykkäystä

Pitipä ostaa ensimmäistä kertaa elämässä Nokiaa. Jenkeistäkin tullut niin vahvaa dataa, että kumma olisi mikäli bisnesmahdollisuuksia ei tulisi Nokialle edes jonkin vertaa

7 tykkäystä

Ujosti aloittelee, mutta eiköhän tuo päättele tuonne ~4.25eur huitteille.

4 tykkäystä

Jotenkin vieläkin kovempaa pomppua odotin tälläisen tuloksen jälkeen…

2 tykkäystä

Jenkit ovat vielä nukkumassa. Kunhan NYSE innostuu niin nousee lisää.

10 tykkäystä

Ei muuta kuin äkkiä kokonaan pois sieltä Kiinasta sekoilemasta. Hienoa nähdä, että liikevaihdon osuus Kiinasta laskenut noin paljon ja on enää pieni osa koko konsernin liikevaihdosta :+1:t3:

Ennen ”Verizon-kohua” oltiin heinäkuun alussa 4,17 eurossa, en näe mitään muuta syytä kuin osakemarkkinoiden pelkotilan vaikuttavan siihen, etteikö oltaisi elokuun aikana 4,5+ tasoilla.

9 tykkäystä

Huhu, melkosta rallia ylöspäin. Ostin eilen 600kpl turbolongia melkosella vivulla. Alkaa jo vähä myyntinappi houkuttaa.

3 tykkäystä

image

Strong progress in Mobile Access segment.

8 tykkäystä

Minä en malttanut, lähti 20 000 kpl jo myyntiin. No jäi noita vielä ihan reilusti… tästä taitaa tulla ihan hyvä Nokia-päivä :smile:

9 tykkäystä

Suurin piirtein saman verran lähti täältäkin. Liian aikaisin tottakai mutta varma on varma. Nyt vaan odottamaan uutta ostopaikkaa… :grin:

2 tykkäystä

Varmasti tollaisella määrällä olisi myyntinappi todella herkässä. Onnittelut onnistumisesta!

6 tykkäystä