Pelialan päivän polttavat, uutiset ja yhtiöt

Tähän tosin voisi todeta sen että Rovio todennäköisesti operoi vähintään Pro-tason lisensseillä, jolloin noilla latausmäärillä hinta on paljon alempi, ymmärtääkseni miljoonan jälkeen 0.01$.

Lähdössä se on 0.12$ Pro-tason asiakkaille (jotka siis maksavat hieman yli pari tonnia per devaaja kuussa)

Mutta malli on silti sellainen että vähänkään epävarmemman tuotoksen tuottolaskelmiin tulee niin hapokas rivi että Unity lentää välittömästi vaihtoehtojen listalta. Ja lisäksi ihan sama miten numeroita pyöritellään, nämä ovat arviolaskutusta jota ei voi mitenkään ennakoida ja mikä ei ole sidottu tuottoon, joten riskit ovat sellaiset etteivät ne mene läpi minkään Excel-harjoituksen kohdalla ilman todella ikäviä “turvamarginaalikertoimia” jotka taas sitten tappavat koko idean käyttää Unityä.

13 tykkäystä