Plug Power ($PLUG)

Plugilta puuttuu alkalinelyyserit. Ginerilla on pelkästään PEM lyysereitä.

3 tykkäystä

Voisiko tuo rekkakumppani olla Nikola? Plug, GM ja Nikola ns. saman katon alla. Eikös Nikolan rekat tule aluksi Ivecolta Euroopasta?Siinä olisi väylä tännekkin.

Mutta haluaako kukaan varsinaisesti luoda mitään isompaa yhteistyökuviota Nikolan kanssa tässä vaiheessa? Eikö tuolla ole ollut enemmänkin kurssia laskeneita sekoiluja ja puhtaita valheita?

3 tykkäystä

J. P. Morgan joka kehotti myymään Plugin osakkeet tuossa pari viikkoa sitten ja asetti käyväksi hinnaksi 60 dollaria, on nyt selvästi saanut haluamansa Plugit, koska korotti juuri tavoitehinnan 70 dollariin ja kehottelee ostamaan.

29 tykkäystä

Muutama lisää:

  • Craig-Hallum analyst Eric Stine raised the firm’s price target on Plug Power to $88 from $79 and keeps a Buy rating on the shares. The analyst cites a “strong” Q4 and increased guide, another new pedestal customer, and higher hydrogen aspirations.

  • Piper Sandler analyst Pearce Hammond initiated coverage of Plug Power with a Neutral rating and $66 price target. The analyst is “impressed” with the progress Plug Power has made executing on its strategy. However, the biggest challenge is valuation given the “growing imbalance” between the supply of investable renewable energy enterprises and the “increasingly frenzied demand for this space,” Hammond tells investors in a research note. He believes the stock’s current risk/reward is more balanced.

  • Analyst Jeffrey Osborne with Cowen late Tuesday raised his price target on Plug Power stock to $82 from $73.50, saying that the increased goals highlight “the sizable opportunity for Plug’s business as hydrogen use-cases proliferate.”

Ei liity suoraan Plugiin mutta:

16 tykkäystä

Koitin tuota kuunnella. Meni hieman ohi, mutta tärkein mitä sain pomittua oli ohjeistus 2024 liikevaihdon sisällön osalta. SK-Group yhteistö sisältyy annettuun ohjeistukseen, mutta Renault yhteistyön osalta tuo ei vielä sisältänyt mitään.

Microsoftin esityksen sisältä oli käytännössä tuo sama, minkä tänne joskus olen linkannut. Eli tämä: Plug Power ($PLUG) - #777 käyttäjältä jaska7 ja MSFT esitys alkaa 52minuutin kohdalla.

Edit: Niin ja kun tuosta 4. pedestal customerista on ollut puhe, niin tosiaan se on varmasti GM, mutta kyseessä on material handlingin puoli.

TuplaE: Harmi kun on tekstitkin saksaksi

kommenteista
kuva

Targetin nostoja

33 tykkäystä

https://sec.report/Document/0001047469-21-000219/?fbclid=IwAR04vWlnPgfXYT6HiS-dG-qi-PvIVVHnLVPCtBF_1Su1IEjE7rsWlqLDCMU

10 tykkäystä

Ilmeisesti merkittiin täysimääräisesti?

@Hereford_Picnic

2 tykkäystä

Nyt Youtubessa tuo Bmw tehtaan video, johon saa enkku tekstit asetuksista.

12 tykkäystä

Backup hommista hyvä juttu. Tätähän se MSFTn heppu myös puhui esityksessä.

"Approximately 10,000 backup diesel-fired engines have been permitted in the Bay Area Air Quality Management District, a quarter of which pre-date U.S. Environmental Protection Agency standards, according to Jakub Zielkiewicz, the district’s climate advisor. The district has identified 15 new data center facilities that are being planned and constructed, which will collectively represent at least 1.5 GW of back-up diesel generation capacity.

“Why not get ahead of the curve now and install cleaner technologies, rather than potentially having to foot the bill for an expensive retrofit in, say, five years, or 10 years, or 20 years?” Zielkiewicz said. "

Edit: Tässä linkki vielä tuohon esitykseen Plug Power ($PLUG) - #777 by jaska10

14 tykkäystä

Tää on hyvä juttu ja mielestäni erittäin realistinen skenaario. Viimeksi viime viikolla oli sähköt poikki monelta alueelta bay arealla kun vähän puhalteli tuuli, ja täällä on viisaasti rakennettu kaikki sähköjohdot ilmaan. Samoin jokavuotinen palokausi tuntuu vain pahenevan, ja silloinkin PG&E pistää hallitusti sähköjä poikki jos yhtään meinaa tuulla. Eli generaattorit ovat todella pakollisia. Ilmanlaatua myös seurataan todella tarkasti, ja esimerkiksi takan tai tulipaikan käyttö on usein kielletty - “Save the Air”.

Eka kirjoitukseni muuten tälle palstalle. Äärimmäisen lyhyenä introna: asun Kaliforniassa, salkussa etupäässä Teslaa ja Plugia. Ja pitihän se muutama GME:kin ostaa ihan kannatusmielessä :slight_smile: :rocket:

48 tykkäystä

Katsos @Alan_Cali , vihdoinkin dumppasit KLn kökköfoorumin ja siirryit tänne? Tervetuloa.

12 tykkäystä

Nämä katkojen määrät lienee olennainen asia arvioitaessa kannattaako varavoima rakentaa polttokennoilla vai jatkaa esim. diesel varavoimamoottoreiden käyttöä. Suomessa teollisuudessa, sairaaloisssa yms joissa sähkön saatavuutta on varmisteltu mahdollisesti kahdennetuilla syötöillä, sähkön saatavuus on käsittääkseni niin turvattua, ettei varavoimakoneita tarvitse välttämättä käyttää “ikinä”. Tällaisessa käytössä varavoimakoneen päästöillä tai käyttökustannuksilla ei ole käytännössä mitään väliä, jolloin investointi- ja ylläpitokustannukset sekä laitteiston toimintavarmuus ratkaisevat.

4 tykkäystä

@Seinakadun_Keisari kiitoksia! En tajunnutkaan kuinka valtavan paljon parempi tämä softa on. Vähän kuin Tesla vs. VW :joy:

4 tykkäystä

Täysin totta, uskon kyllä että KLn Tesla-softakin saadaan paikattua OTAna mutta keskustelun huonoa laatua ei sielläkään voida korjata!

:grinning:

3 tykkäystä

Tosin, kuten Californiassa dieselgenujen lupatiukennukset käytännössä ajaa polttokennoihin, kuten msftn heppu videoesityksessään mainitsee. Jännä nähdä onko tämä suuntaus muuallakin

3 tykkäystä

Niin ja hienoa että olet löytänyt vedyn ihmeelliseen maailmaan ja vieläpä parhaan yhtiön siivellä. Täältä löytyy oikeasti paremmin tieto vetysijoittamiseen kuin mistään muualta.

Plugia kyttään takaisin, uskon että tulevalla viikolla on hyvät paikat lisätankkauksiin.

9 tykkäystä

29-> jos oikein kuulin niin toimitetaan jo vehkeitä, joissa plugin kennot

22 tykkäystä

Mitäs tämä tarkoittaisi Plugille toteutuessaan?

8 tykkäystä