Politiikkanurkkaus (Osa 1)

Olen jatkuvasti koittanut tuoda esiin parallelismia suomalaisten (ja laajemmin länsimaalaisten) naureskelijoiden ja venäläisten propagandistien välillä. Nämä kaverit on samasta puusta veistetty, sillä molemmat luulevat olevansa naapuriinsa nähden ylivertaisia.

Yhdysvalloissa pahimmat tapaukset ovat myös jo tajunneet, että Venäjä on heidän aatteensa puolella. Olen aiemmassa langassa tuonut myös esiin amerikkalaisten natsisympatioita toisen maailman sodan aikaan, mistä tämä Venäjä - republikaani hengenheimolaisuuskin mielestäni juurensa juontaa. Tästä ilmiöstä on osviittaa myös Ruotsista, missä “maahanmuuttokriittisellä” koraaninpolttajalla on todistetusti yhteyksiä Wagneriin ja on meilläkin oma Anus Turtiaisemme. Kehottaisin jokaista palstalaista ottamaan silmät käteen ja katsomaan tarkkaan millainen meno meilläkin tulee olemaan, kun / jos näitä ihmisiä päästetään valtaan.

Pahin uhka yhteiskunnalle ei näin ollen tule naapurista, vaan meidän kunkin mielestä, sillä ihmisten pahoinvointi johtaa aina pahaan. Olen henkilökohtaisesti erittäin huolestunut siitä, miten viimeiset 20-30v+ (käytännössä siitä lähtien kun New Public Management -aate rantautui Suomeen) on joka vaaleissa puhuttu vain tiukemmasta kurista ja leikkauksista. Sahaamme näillä teoilla vain omaa oksaamme poikki, koska yhteiskunnan fokuksen ei pitäisi olla tehokkuudessa ja voitontavoittelussa vaan ihmisten hyvinvoinnissa. Jokaisen, joka nyt jeesustelee nuorten pahoinvointia ja jengiytymistä, pitäisi ymmärtää että nyt niitetään sitä mitä on jo pitkään kylvetty.

5 tykkäystä