Minä ainakin hurmoksellisesti uskon, että tästä tulee multibagger ja kansainvälinen menestystarina…
no eikös se jo ole…
" A multibagger stock is an equity stock which gives a return of more than 100%"
Ja kyllä se tästä vielä tuplaantuukin, eli tekee temput juuri junaan hyppääjillekin…
- Olen Qt Multibagger -kerhon jäsen
- Olen QtMb-jäsen, ja haluan uusia jäsenyyteni
- Haluan Qt Multibagger -kerhon jäseneksi
0 voters
En tiedä taustaa, mutta ei hyppäys AngularJS (eli 1.0) → Angular (2.0 ->) niin iso ole, että tuosta kenellekkään osaavalla koodarille mitään ongelmaa on.
Aivan sama kuten “React vs. Angular vs. Vue vs. mikä-tahansa-JS framework” ei osaavalle ole mikään kysymys, preferenssejä toki on mutta frameworkit sen verran samanlaisia että osaamisesta ei pitäisi olla kiinni.
QT kohdalla juurikin nuo esiin nostetut pointit mietityttävät. Tällä hetkelläkin vahvaa muutosta nähtävissä koodipuolella ja 5v päästä kenttä taas ihan erilainen.
Ei toki teknisesti, mutta jos sinulla on ISO ERP-järjestelmä on johon on kaadettu tuhansia tunteja, ja taas joudut kaatamaan tuntilaarista isosti, niin se on ONGELMA.
Pitäisi rohkeasti pitää kurissa minussa oleva bullero, mutta on se myönnettävä että löytyy pieni sisäinen…
voitais @E_S_P näillä näytöillä kysyä, onko Juhalla tarvetta parille meemikolle tekemään markkinointia… kyllä näillä näytöillä pitäisi löytyä ja myynti saadaan ns. nextille levelille
Kaipa sitä sopii tyytyä tuottoon omistusten arvonnousuna. Jos kurssi rupeaa kääntymään alamäkeen, niin sitten vois asiaa miettiä uudestaan.
kröhöm, @Mikael_Rautanen sulle olis vähän kuntoonlaitettavaa siellä toimistolla… jos toimistolla ei puolet tajua, niin tuskin sijoittajistakaan puolta enempää tajuaa… ehkä itsenikin laskien… HAHA
olisko ROAST:n paikka ja yhtiö tutummaksi? vai miten?
Aston: jos toimistolla ei puolet tajua, niin tuskin sijoittajistakaan puolta enempää tajuaa…
APUA! Tää on niin jostain viime vuosisadalta… Vain 5 pv sitten setä teille aukaisi ihan loppuun asti miten kohdata näitä nk. “vaikeita” yhtiöitä!!! Kerrataan nyt vielä:
Masse-setä lajitteli tuossa taannoin Sinkon Erkin klassikko-hokeman uuteen uskoon, jos voorumi muistaa.
Eli: “Sijoitan (aina) yhtiöön, jonka liiketoimintaa en ymmärrä”
Toimii!!! Toki vaatii pikkusen Aston-merkkistä tukifunktiota…
Masse-setä, FA, mitähän se tämäkin firma ihan oikeasti tekee??
PS. Tämän jälkeen kuuroille ei enää toisteta. Piste.
Nauroin tätä myös itse hieman mielessäni. Ja sitten tajusin, että olen itsekin samassa tietämättömiä porukassa jos oikein tarkkaan mietitään.
@Petri_Kajaani, oli muuten yksi perusteellisimpia ja muutoinkin parhaita Q&A -vastauksia ikinä!
Niin, tämä on jo multibagger ja kukaan ei tiedä, missä se huippu tulee olemaan (milloin kasvukehitys ei pysty enää vastaamaan odotuksiin… tässä langassahan on jo aika huikeita odotuksia, mikä puoltaisi kontraamista). Kun markkina-arvo on jo yli 573Me, niin kulmakerroin todennäköisesti loivenee. Jossain vaiheessa varmaan jenkkishorttaajat tulevat myyntilaidalle, jos liikevaihdon kasvu alkaa nikotella.
Loistava video minun mielestäni. Vastasi moneen kyssäriin mitä täällä foorumilla esitetty lähipäivinä, sekä samalla otettiin vähän koko yhtiötä ja liiketoimintaa tutummaksi.
Samaa mieltä! Selvästi mennyt palaute perille, jos siellä inden toimistollakin Qt:n bisnes nyt ymmärrettäisiin vitsit vitseinä, informatiivinen video ja kiva olla Qt:n kyydissä pitkällä tähtäimellä myös jatkossa
Sisäpiiri myynyt aika hullusti tänään. Varelius yli 700 000 eurolla.
Sisäpiiri myi jo toissapäivänä, eivätkä silloinkaan osakkeita vaan optiot Ingmaneille. Tuukka Turunen on myynyt osakkeita 14.2. joista tiedote tänään. Hänelläkin oli yli 132 000 osaketta (ja varmaan optioita siihen päälle) joten pieni kevennys sallittakoon…
Ei aiheuta paniikkia siis (ainakaan vielä)…
Voisko olla Qt inside… siinäpä vasta pulma. En pitäisi ollenkaan mahdottomana. Olisikohan 5usd per ostettu hävittäjä sitten lisenssituloa meille
Ohjaamon järjestelmät ovat aivan erilaiset. Olemme yhdistäneet useat pienet näytöt yhdeksi suureksi kosketusnäytöksi, joka toimii miehistön käyttöliittymänä.
Näköjään myös F35 sisältää kosketusnäytön
Hyvinkin voisi olla. Boeing ainakin hakee kovasti Qt-osaajia, esim. B-1,B-2 ja B-52 pommikoneiden modernisointiin.
Lockheed Martin on käyttänyt Qt:tä iät ja ajat, joten miksipä ei myös F-35:ssä.
Wikipedian mukaan F-35:een on väännetty melkoinen määrä softaa:
Much of the F-35’s software was developed in C and C++ programming languages, while Ada83 code from the F-22 was also used.[94] The Block 3F software has 8.6 million lines of code
Onkohan tuollaisessa hypoteettisessa tapauksessa, että tosiaan hävittäjässä löytyisi QT:lla tehtyä softaa, mahdollisesti samalla jotain suurempia riskejä? Tiedän, että vaatimukset on ainakin fyysisten komponenttien toimittajilla ihan vaan perus lentokoneisiin jo aivan tajuttomat ja nostaa samalla toimittajan riskiä ottaa taloudellisesti osumaa jos jokin ei menekään just niin kuin sopimuksessa on sanottu. Hävittäjissä tuollainen on varmaankin vielä moninkertainen.
Mitäs jos QT:lla tehdyn koodin takia tullaan kenttään?