Remedy Entertainment Oyj -ketju (Osa 1)

Itse tässä myös kyttään että jos vielä vähän alempaa saisi lisää… panikoikaas ny vähän lisää ja pistäkää sinne ~13 eeroon niin kauhon kaksin käsin :smiley:

2 tykkäystä

Kyllä 13€ tasollakin on jo todella kovat odotukset

7 tykkäystä

Mikäs päivä tää tulosjulkistus nyt tuleekaan?

2 tykkäystä

Vaihto on tänään ollut pientä.

Viikonlopun mietin, että kovasti kiinnostaisi laittaa OST:lle lähes tulkoon position tuplaus ystävänpäiväksi. Menisi vaan kaikki käteiset tuohon, eikä nyt ole mitään myytävääkään. Teoriassa voisi vähän keventää ylipainossa olevaa QT:a, sen kurssin en odota nousevan tilinpäätöksestä. Myynnistä menisi vaan sen verran veroa, että huh.

En usko pankin perjantaina räjähtävän. X-factori olisi uuden projektin paljastus, esim. AW remastered.

Tarvetta sille ei Remedyn kannalta kuitenkaan vielä ole. Control on palkintosateessa, ja lisäosien mainostus sekä julkaisu voi tapahtua ennen ilmoituksia seuraavista peleistä.

1 tykkäys

Ei sillon mitään uutta paljasteta. Se on vaan tulosjulkkari

2 tykkäystä

Odotellaan nyt kärsivällisinä vain perjantain tulosjulkistusta, ja tankataan sitten lisää riippuen raportista. Näin aion itse toimia, ja siten vähentää perstuntumaan perustuvaa riskiä :slight_smile:

1 tykkäys

Itse kevensin tässä äskettäin puolet pois kun oltiin noustu yli 15 euroon ja alkoi osari hirvittää. Tuntuu että vieläkin on kurssiin aikamoisia odotuksia ladattu. Vahva veikkaus että perjantaina tullaan reippaasti alaspäin, jolloin voisi tankkailla lisää. Huonon näkyvyyden takia oli kuitenkin pakko jättää puolet vielä salkkuun, ettei mahdollinen nousu sitten harmita liikaa.

1 tykkäys

Parempien uutisten puuttuessa vaikka tämä sitten tänne:

2 tykkäystä

En ainakaan äkikiseltään löytänyt mitään lukuja (liikevaihto, tulos etc) Insomniac Gamesille joten hankala hahmottaa tuota myynti summaa 229milj onko se paljon vai vähän.

1 tykkäys

Gamstat päivittynyt. Näyttäis, että tuo alustava 2.2. jälkeinen viikko olis ollu taas kiihtyvää.

edit1:

Lähestyy, lähestyy. Ja jännitys kasvaa kohisten :sunglasses:

14 tykkäystä

Kylläpäs Remedy pomppasi. Ei se osari ole vielä tänään!

3 tykkäystä

BANG!

G.A.N.G awardseissa mukana Control, neljä ehdokkuutta :wink:

image

4 tykkäystä

Eilen kyllä laskettelikin about saman verran… taitaa tp-katsaus jännittää monia :slight_smile:

2 tykkäystä

Konamixxin arvio:

kuva

11 tykkäystä

Pahoittelut ulkoasusta. Kannattaa avata isoimmalla.

Sininen = Control
Vihreä = Wreckfest
Punainen = Man of Medan
Keltainen = Greedfall

Edit: näköjään tuo päivämäärien vertikaaligridiki ei ole edes yhden päivän mittainen :sweat_smile:

Edit2 siis horisontaaligridi. Onneksi en tee päivätyötä lukujen kanssa, tulis fudut in no time :smile:

10 tykkäystä

Remedyä taas teknisessä mielessä:

https://keskustelut.inderes.fi/t/tekninen-analyysi/654/1400?u=terva_xyz

Mutta noin muuten kommentoisin tohon konamixin 0.69 EPS ennusteeseen, että jos EPS olisi tuo, niin pitäisin sitä ihan kohtuuhyvänä tuloksena ja sallisin ainakin itse Remedylle kasvavana yhtiönä helposti PE 20-25, (13.80-17.25 €) sopivana hintana nykytiedon valossa. Tosin haarukan yläpäässä on jo isoja odotuksia seuraavankin julkistettavan projektin onnistumiselle. Oi, kunpa se olisi mitä tahnsa AW liittyvää :money_mouth_face:

5 tykkäystä

Kyselyn ja parviälyn konsensus alkaa olla selvillä. Konsensus odottaa 0,5-0,69€ väliin olevaa 2019 EPS:ää, 0.5-0.59€ tason ollessa kirkkainta kärkeä. Tämä on aika linjassa Remedyn osakekurssiin tällä hetkellä.

Itse olen @terva_xyz kanssa samoilla linjoilla, että hyväksytty P/E on mukiin menneen 2019 jälkeen 20-25 välissä…perustuen tietenkin 2020 ennusteeseen… luulen, että maanantain target on 16-18€ välillä. katsellaan

5 tykkäystä

Siellä on selkeesti joku ulkomaalainenki eksyny Google translatella lukemaan tätä ketjua ja asiantuntevaa analyysiä, ja päättäny painaa tilintpäätöksen aattona all-in Remedyyn :sunglasses:

26 tykkäystä

Huomenna on muuten Remedyn pörssihistorian tärkein päivä. :slight_smile:

Kahvit ja vanilijamunkit on nyt ostettu kaupasta valmiiksi.

Minä huomenna klo 8.00 tietokoneella:

27 tykkäystä