Remedy Entertainment Oyj -ketju (Osa 1)

Kylläpäs Remedy pomppasi. Ei se osari ole vielä tänään!

3 tykkäystä

BANG!

G.A.N.G awardseissa mukana Control, neljä ehdokkuutta :wink:

image

4 tykkäystä

Eilen kyllä laskettelikin about saman verran… taitaa tp-katsaus jännittää monia :slight_smile:

2 tykkäystä

Konamixxin arvio:

kuva

11 tykkäystä

Pahoittelut ulkoasusta. Kannattaa avata isoimmalla.

Sininen = Control
Vihreä = Wreckfest
Punainen = Man of Medan
Keltainen = Greedfall

Edit: näköjään tuo päivämäärien vertikaaligridiki ei ole edes yhden päivän mittainen :sweat_smile:

Edit2 siis horisontaaligridi. Onneksi en tee päivätyötä lukujen kanssa, tulis fudut in no time :smile:

10 tykkäystä

Remedyä taas teknisessä mielessä:

https://keskustelut.inderes.fi/t/tekninen-analyysi/654/1400?u=terva_xyz

Mutta noin muuten kommentoisin tohon konamixin 0.69 EPS ennusteeseen, että jos EPS olisi tuo, niin pitäisin sitä ihan kohtuuhyvänä tuloksena ja sallisin ainakin itse Remedylle kasvavana yhtiönä helposti PE 20-25, (13.80-17.25 €) sopivana hintana nykytiedon valossa. Tosin haarukan yläpäässä on jo isoja odotuksia seuraavankin julkistettavan projektin onnistumiselle. Oi, kunpa se olisi mitä tahnsa AW liittyvää :money_mouth_face:

5 tykkäystä

Kyselyn ja parviälyn konsensus alkaa olla selvillä. Konsensus odottaa 0,5-0,69€ väliin olevaa 2019 EPS:ää, 0.5-0.59€ tason ollessa kirkkainta kärkeä. Tämä on aika linjassa Remedyn osakekurssiin tällä hetkellä.

Itse olen @terva_xyz kanssa samoilla linjoilla, että hyväksytty P/E on mukiin menneen 2019 jälkeen 20-25 välissä…perustuen tietenkin 2020 ennusteeseen… luulen, että maanantain target on 16-18€ välillä. katsellaan

5 tykkäystä

Siellä on selkeesti joku ulkomaalainenki eksyny Google translatella lukemaan tätä ketjua ja asiantuntevaa analyysiä, ja päättäny painaa tilintpäätöksen aattona all-in Remedyyn :sunglasses:

26 tykkäystä

Huomenna on muuten Remedyn pörssihistorian tärkein päivä. :slight_smile:

Kahvit ja vanilijamunkit on nyt ostettu kaupasta valmiiksi.

Minä huomenna klo 8.00 tietokoneella:

27 tykkäystä

Nyt odotetaan tätä!

image

4 tykkäystä

Noniin, DICE awards livestream taitaa tulla klo 06.00 suomen aikaa. Saatanpa olla jo hereillä…

Pari tuntia tykitetään tuolta gaalaa alle ja klo 8 TP :grin:

9 tykkäystä

Halusin ottaa tätä jo tammikuun alkupuolella, mutta ajattelin silloin että 12e on liikaa, otan jahka vähän laskee. No eihän se mihinkään laske. Kun 14e sitten oli mennyt rikki, aloin kärkkyä droppia ja toissapäivänä tiistaina sitten nappasin hintaan 13,60e. Huomista odotellessa! :slight_smile:

8 tykkäystä

@luukki tervetuloa mukaan! :wink:

@Krroisos, kiitos! Epähuomiossa hyppäsin tammikuussa myös Rovion kelkkaan… pakko myöntää, että ei parhaita siirtojani! Se oli jonkinlainen tilapäinen mielenhäiriö, kun en edes pidä Roviosta. Remedystä taas olen pitänyt Death Rallysta asti, mutta aktiivisemman sijoittamisen aloitin ylipäänsä vasta tämän vuoden puolella.

4 tykkäystä

Action Game of The Year!

Huikea palkinto ja arvostus peliteollisuuden sisältä!!!

Lisää tulee!

täällä voi seurata:

lisäys: bongattu mielenkiintoinen outlook pistol whip-pelin kehitystiimistä

16 tykkäystä

Kolmas palkinto… taitaa kärkipelien joukossa palkintojen määrässä Control

8 tykkäystä

Väliin Crossfire-uutisia:

3 tykkäystä

GAME DIRECTION PALKINTO!!
Ihan älytön määrä tunnustusta pelialan sisältä :smiley:

edit: GOTY meni untitled goose gamelle, onnittelut!

lisäys:

17 tykkäystä

Olipa loistava ilta Remedylle, neljä palkintoa tuli:

Action Game of The Year
Outstanding Achievement in Art Direction
Outstanding Achievement in Game Direction
Outstanding Achievement in Original Music Composition

Onnittelut kaikille osakkeenomistajille :partying_face:

10 tykkäystä

Mediakatsaus:

Remedy Entertainment’s Control led the evening with four awards; Untitled Goose Game had three wins; and Death Stranding nabbed two.

Eli isoin palkintokasa Controlille :man_shrugging: :tophat:

Control wins in terms of most awards–coming out on top in four categories: Outstanding Achievement in Game Direction, Action Game of the Year, Outstanding Achievement in Original Music Composition, and Outstanding Achievement in Art Direction.

That said, Remedy Entertainment’s game didn’t nab the coveted Game of the Year award. That went to Untitled Goose Game.

5 tykkäystä