Revenio sijoituskohteena

Samoilla linjoilla. Olen itse ainakin tullut paljon varovaisemmaksi niiden yhtiöiden suhteen joiden hinnassa on isoja kasvuodotuksia kun näissä voidaan joutua ottamaan vuosi-pari pakkia. On hyvin mahdollista että terveydenhuolto ottaa tästä pahaa osumaa kun ihmiset lykkäävät kiireetöntä hoitoa ja investoinnit voidaan sielläkin jäädyttää. Lisäksi menee varmasti aikaa ennen kuin myyntikäynnit terveydenhuollon laitoksiin on taas mahdollisia laajemmin. Reveniolla on hyvä pitkän aikavälin tarina, mutta luulen et painetta on vielä alaspäin, koska arvostus edelleen todella kova eikä kyllä kestä isompia / pidempiaikaisia osumia. Ja tosiaan markkinalla on nyt paljon firmoja jotka on edullisia vaikka kaikki kasvu pyyhittäisiin pois.

7 tykkäystä

Osakkeen kurssin korjaantumista on kyllä ilo seurata :sunglasses: En tiedä mistä johtuu, mutta tekisi mieli ostaa lisää vaan :sweat_smile:

6 tykkäystä

Mun Revenio positio on nyt about ±0.

Mietityttää, pidänkö sen vielä OST:lle vai en. Kyseessä noin 14% salkusta. Syksyn mahdollinen toisen aallon dippi hieman hirvittää. Myöskään Inderesin tavoitehinnassa ei ole paljon potentiaalia.
Miten te muut mietitte Revenion seuraavan 12kk aikana? Voisin vaihtaa rahat cashiksi tai Fortumiin :thinking:

3 tykkäystä

Itse vaihtelin juuri viime viikolla tätä Fortumiin, tosin oma keskihinta ei Reveniossa ollut mitenkään superhyvä, noin 23.5€.

2 tykkäystä

Parempi kuin oma 28e juuri ennen koronaa ostettu (:

5 tykkäystä

9 vuotta sitten ostetut Reveniot pysyy kiltisti salkussa, koska a. ensi vuodesta alkaen voin hyödyntää hankintameno-olettamaa ja b. ne ovat pantattuna sijoituslainaa vastaan seuraavat viisi vuotta.

Revenio tuskin näillä hinnoilla on enää lähivuosien paras sijoitus, vaikkakin iCarella on varaa kasvaa ainakin kolminkertaiseksi ja CenterVue-laitteet kirittää mukavasti vieressä. Ilmiömäinen firma loistavalla johdolla, Täydellinen osake pantattavaksi. Let the profits run!

PS. Osan sijoituslainastani olen sijoittanut Bittiumiiin, jonka tilanne muistuttaa pitkälti Reveniota 9 vuotta sitten,

8 tykkäystä

Tuliko jotain uutisia vai mikäs piikki tähän tuli?

1 tykkäys

Revenio taisi ottaa paljon osumaa koronahuolien ja Italia-linkin kautta, nyt kurssi on korjannut sitä mukaa ylös kun talouksien avaaminen etenee ja koronatilanne helpottaa Italiassa.

Iso kuva on ollut kokonaan ennallaan ja tämä lyhytaikainen epävarmuus hälvenee hiljalleen. :slight_smile:

6 tykkäystä

Tuolla hetkellä tapahtui noin 57% päivän vaihdosta, eli joku lähti vähän isommin kaupoille.

2 tykkäystä

Normaali hyppy pienivaihtoisessa lapussa jos tulee isompi ostotoimeksianto. Loppuu myyntilaita nopeasti ja hinta nousee.

3 tykkäystä

Kurssi nousi jo plussalle tämän vuoden osalta, ei paljon korona paina.

3 tykkäystä

Asema nro 28 häämöttää, hyvältä näyttää :muscle: Täytyy tarttua tiukemmi kiinni lappuihi ettei tee mitään hölmöä :sweat_smile:

Tämän päivän uutisointia:

Lyhyesti: Sairaanhoitopiirillä oli jo entuudestaan tiukkaa, ja nyt vasta onkin. Ei siis tulossa mitään kovin suuria investointeja tod.näk. Tämä nyt toki on vain yksi pistemäinen tiedonjyvä, mutta investointeihin (ainakin muihin kuin pandemiaan liittyvien) määrä terveydenhuollossa varmaan ottaa jonkin verran osumaa yleisesti (vaikka näennäisesti rahavirtojen määrä terveydenhuoltoon ehkä kasvaakin).

4 tykkäystä
4 tykkäystä

Tämä meemi on siis ajankohtaisempi kuin koskaan, erityisesti jos ylituoton määritelmä on OMXH Benchmarkin voittaminen :face_with_monocle:

revenio

19 tykkäystä

Hyvää iltalukemista

24 tykkäystä

Jollakin on hirveä hätä päästä eroon osakkeesta :joy:

3 tykkäystä

Käytännössä kukaan muu ei myy kuin joku Nordean juippi. Raha polttelee käsissä. No onhan se viikonloppu tulossa ja bailupaikatkin jo melkein auki.

1 tykkäys

Olipa hyvä, että eksyin tänne foorumille vielä iltapäivällä kun olisi jäänyt ehkä muuten tuo Revenion dippi huomaamatta. Ei kyllä mitään syytä miksi -1% päivänä tämän pitäisi pudota -4%.

Käsi laitettu alle ja possaa kasvatettu pienellä siivulla. :+1:

EDIT: @25,60 tämä näytti vielä osuvan aika hyvin päivän pohjiin kun nyt huidellaan taas jo 26€ tuntumassa. Keskihintaa tämä nosti, mutta olinkin odotellut tällaista dippiä että pääsisi kasvattamaan possaa.

2 tykkäystä

Nyt jo 40 000 osaketta myyty ilmeisesti yhden myyjän toimesta. Piti itsekin ostaa erä 4/6 korona-Revenio tankkausta.

1 tykkäys