Salkkujen tuotto-%

50 kiloa salkulla rikki :dancer:

+113 % since lokakuu 2019
ytd 34 %

24 tykkäystä

Päivä, joka ei toistu ehkä koskaan. Tai no toivotaan, että joskus isona. Saunon ja ihmettelen elämää parhaillaan pohjoisen sulavien hankien keskellä.

kuva

98 tykkäystä

Ytd 60% täällä rikki näyttäs menevän, aktiivisalkussa. Todella kova harvia nousu @Telemaster.

Paljonko osuus salkusta? Mulle +12k eur harviasta vissiin tänään.

Voisi hyvin olla tuplastikin ollut harviaa, mutta ihan ok tämäkin.

11 tykkäystä

Ytd 13% ja tänään +7,39%. Jotenkin mukavampi näin, kun salkussa ei ole enää yhtään höpöngiä ja löpöngiä pingispallon lailla sinkoilemassa. Myös turhaa räpeltämistä vähennetty sen 90%.

7 tykkäystä

Kiitos, sinulla kova ytd kyllä :+1:

Harviaa on minulla palttiarallaa 40% luokkaa isommassa salkussa, sitä on toki useissa perheen salkuissa kaikissa isot osuudet myöskin.

11 tykkäystä

Laitetaan nyt, toivottavasti ei ole vuoden korkein noteeraus eilen.

12 tykkäystä

Millaista stop lossia pidät? Aika maltillinen tuo suurin tappio :+1:

3 tykkäystä

Tällä hetkellä minulla ei ole montaakaan stoplossia, mutta huonommin tuntemani uudet sijoitukset saavat lähes 100% kerroista stopin, joskus erittäin tiukan ja joskus väljemmän, riippuen yhtiöstä.

Saattaa tarkoittaa myös suurinta tappiota suljetuista positioista.

Yksi pikku positio on nyt - 28,7%. Ost, möin vahingossa ja ostin takasin… Oikeasti about nollilla.

7 tykkäystä

Vielä otetaan Mr Indeksiltä turpiin, mutta kuukausi kuukaudelta alkaa olla voitto lähellä.

21 tykkäystä

image

100% tuotto rikki 12kk aikana eikä ole salkussa ollut edes QT jne mainstream eikä yhtään vetylappuja jne turbo hilavitkutin bumptsipumia. Paljon korona montusta ongittuja REIT:jä ja muutamaa suomi yhtiötä mm. Tokmannia, havia jne. :slight_smile:

26 tykkäystä

Tajusin juuri että omakin vuosi ollut ihan hyvä. (Kiitos Nordea kun ette saa edes yksinkertaista tuottokuvaajaa investoriin.) Viime vuonna vain maltillinen 60% tuotto koronan pohjilta ja tänä vuonna myös melko maltillinen 25% vuoden alusta. Yksittäisinä tuloksina ei kehtaa kovin paljoa leveillä vielä tällä foorumilla. Mutta kun tein juuri laskimella kertolaskun näistä kahdesta niin tästähän tulee tulokseksi +100%. Ei tätä nyt kovin paljoa voi harmitella. :smiley:

8 tykkäystä

OST vihdoin yli 100k :fire: tilillä pääosin laadukkaita pieniä ja keskisuuria yhtiöitä, joita poimittu koronadipistä ja lisäilty tasaisesti jälkeenpäin.

Näyttökuva 2021-4-22 kello 15.40.29

44 tykkäystä

Heh, “vihdoin”. Eikös OST ole ollut käytössä vähän reilut vuoden? Itse käyttäisin sanaa “jo” tuon tilalla. =P

Ettei OT mene, itsellä YTD noin 10%. Olisin tyytyväinen jo tähän, ja kun tietää että vielä 4-5% tulossa osinkoja, niin vuostuotto näyttää lupaavalta.

image

17 tykkäystä

Kyllähän tää vuoden aloitus on ollut ihan mukavaa katseltavaa :+1:t2::beers:

EVO ja Harvia on kyllä nostanu kivasti prosentteja. Jos sitä sen kunniaks laittais klapeja harviaan ja lähtis naattimmaa. Hyvää viikonloppua kaikille.

14 tykkäystä

Aika tasan päivälleen kuukausi sitten aloitin AIVAN tietämättömänä osakkeilla ”säästämisen” ostamalla Orthexia listautumisesta (ostettu lisääkin), finskiä (jo myyty pienellä +) ja Nokiaa (voi kun saisi omansa pois). Nyt on muitakin yhtiöitä tullut mukaan kokonaismäärältään 12kpl.
Nyt tänään näytti kk:n saldo +15,24%. Olen tyytyväinen, koska tavoite oli saada säästössä olevat rahat voittamaan tilillä makaamisen…

12 tykkäystä

Tiukka taisto :joy:

7 tykkäystä

Huhtikuu on ollut kaksijakoinen. Tuntuu, että on ollut nihkeää ja laiskaa, mutta ihan kelvollisestihan tämä on mennyt.

Veivisalkku 1kk tuotto 20,25% ja Ytd 134,49%. Tein vielä oikein kunnon munauksen kultaveivissä. Holdasin hyvää kultalongia viikkoja ja liudensinkin sitä ja kun se lähti viimein nousuun, niin enkö mennyt myymään ennen targettia? No menin ja hävisin tonneja, vaikka voitolle jäinkin. No sitten kun kulta jatkoi menoaan, niin hyppäsin resiinaan ja treidi meni stoppariin. Himputti. Muutenhan tulos tuli viputuotteilla.

Isommalle salkulle en ole tehnyt mitään. Yhäkin sopivasti sattunut ajoitus sektorirotaation suhteen (tuurilla) on tuottanut hyvin. 9,12%/kk ja 20,04% ytd… kokonaistuotto salkuille on 13,21 kuukaudessa ja 59,91% tänä vuonna.

Tänään jätin luultavasti läpi menevän tarjouksen kaksiosta, josta käsin voin veivailla ilman lumitöitä ja ruohonleikkureita. Siihen myyn 2 tai 3 osakepossaa isosta salkusta. Kuuttia en myy. Voi olla, että otan kulutusluoton ja maksan sen muutamassa erässä, niin ei tarvitse noitua veroja.

Sitten mulla on velaton kämppä ja mitättömät elinkulut. Sitä voisi pitää jo vapautena.

12 tykkäystä

Viimeinen vuosi kyllä ollut aivan huikea menestystarina. Salkut suli melkein 50% koronadipissä mutta kiitos käteisen sain lisäiltyä pohjalta suurimpia omistuksia. Salkkujen suurimmat omistukset QT, Harvia, Sampo ja Efecte :slightly_smiling_face:

43 tykkäystä

Minulla ollut monenlaisia haasteita, mutta viime ajat jo suunta parempaan :slightly_smiling_face: Jospa se tästä vielä iloksi muuttuu.

kuva

75 tykkäystä

Ai täällä jo laitellaan euroissa! Taidat olla aika tyytyväinen :blush: hienoa!

22 tykkäystä