Sampo - Vakuuttava vakuuttaja

Topdanmarkin Q1 ulkona

Ei nyt äkkiseltään niin mairitteleva?:thinking:

6 tykkäystä

Ilmeisesti odotusten mukaiset luvut ja en osaa itse tulkita noita sen enempää kun en ole tätä seurannut. Markkinareaktio neutraali tänään.

1 tykkäys

Itse en ainakaan näistä luvuista mitään pommia löydä, jota ei olisi osattu odottaa. @Sauli_Vilen osaa varmasti kertoa paremmin.

1 tykkäys

Mahtavaa! Onneksi tätä tullut lisättyä isolla kädellä, ja vieläkin kerkeää.

9 tykkäystä

Bravo… jos väärin en muista niin viikko sitten taisinkin tätä ehdotella sinne :slight_smile:

5 tykkäystä

Muodostuukohan tästä inderes-efekti? :grin:

4 tykkäystä

Unum Groupia saisi tällä hetkellä alle kolmanneksella tasearvosta, yhtiö toimii Yhdysvaltojen lisäksi Britanniassa ja Puolassa. Tuskin kyllä lähtevät noin kauas ostoksille.

1 tykkäys

Muistaakseni Q&A -osiossa käsiteltiin hetki sitten tuota mallisalkun Nordea-omistusta ja se oli aika pieni. Millaisella painolla nyt ollaan kiinni Sampossa? Näkeekö joku nopeasti?

4 tykkäystä

5,2%

9 tykkäystä

Merkittävästi suurempi kuin alkuperäinen Nordea-positio siis.

7 tykkäystä

Eiköhän tästä jonkinlainen kurssireaktio saada, nähdään illalla 27 paremmalla puolella :smiley:

1 tykkäys

Eiköhän tässä ole liian isot volyymit Inderes-bulleroiden kurssinostoon

9 tykkäystä

On varmasti, monen moni muukin saattaa nähdä tässä poikkeuksellisen hyvän mahdollisuuden.

1 tykkäys

No Inderesin mallisalkun ostos ei vaikuta Sampon kurssiin, mutt nyt ovat vhyvän ostoksen tehneet.
Itsekkin olen lisännyt Sampoa, en olisi uskonut että sitä saa 25e havinoilta…

Ja saahan mallisalkussa olla oikeitakin pörssiyhtiöitä, eikä “nyrkkipajoja”… anteeksi…

7 tykkäystä

Jokohan nyt alkaisi tulla uskoa ja kurssi lähtisi korjaamaan ensi viikolla tuonne 30e+ tasoille. Saapa nähdä. Pitkälti riippuu myös mikä instanssi siellä on myymässä ja kuinka pitkään. Huikea ostopaikka. Lisäilin tänään itse fortumia isosti ja vielä lisää sampoa. nyt on 100% osakkeissa :smiley:

22 tykkäystä

Tästä näkee paremmin - en kylläkään osaa täydellisesti tulkita. Saulin apuja odotellessa

3 tykkäystä

Kansankapitalismin parhaita ostonpaikkoja moniin vuosiin on ollut kyllä tarjolla nyt aivan poikkeuksellisiin helmiin Helsingin pörssissä.

4 tykkäystä

Ei todellakaan. Yhdistetty kulusuhde heikentynyt ja EPS myös.

Amen. Kyllä tässä on mennyt fiilikset laidasta laitaan itse kullakin. 1-2kk sitten oli maailmanloppu tuloillaan, mutta onneksi tuli käynnistettyä osto-ohjelma ja suurin piirtein pysyttyä suunnitelmassa. Tällä viikolla on saanut kyllä monta aihetta iloon mm. Kuutti, Sampo ja Fortum+Uniper keissit.

Vaikka allekirjoitan olevani hieman karhu vielä, niin nyt tuntuu hyvältä, että salkun suurin suomalainen possa on Sampossa. :sunglasses: :bear: :bear:

9 tykkäystä

En ole ainakaan itse huolissaan Sammon kokonaisuudesta tällä hintatasolla.

2 tykkäystä