https://amp-detroitnews-com.cdn.ampproject.org/c/s/amp.detroitnews.com/amp/5381767001
Affectivan partneri
Rana on hienosti julkisuudessa, tällä kertaa Forbesin haastattelussa. Toivottavasti Martin ei tule mustasukkaiseksi
Tää Rana on kyllä melkoinen social butterfly. Näkyy ja kuuluu kaikkialla. Tasapainottaa mielestäni hyvin Martinia (varmaan tyytyväinen kun Rana hoitaa kaiken PR:n).
Tulihan niitä design winnejä viimein
Smart Eye AB receives four new design wins from a major North American car manufacturer. The order is for four new car models on an existing platform, with an estimated revenue of 100 MSEK, based on forecasts of the estimated product life cycle.
Smart Eye, the leading developer of AI-based Driver Monitoring System (DMS) software to the automotive industry, has received an new order from a major global North American OEM. The new order extends Smart Eye’s DMS solution to four new car models, in addition to the three previously communicated design wins with the customer.
The new car models including Smart Eye’s technology are estimated to go into production in 2023. The estimated revenue for the order is 100 MSEK, based on product life cycle volume projections.
@timontti osaat varmaan heittää arvion millainen tämän hetken hinta on verrattuna esim. 2024 arvioon liikevaihdosta tai mitä tuo 2,25 miljardia / 4 miljardia kruunua on verrattuna osakkeen arvostukseen?
Tai joku muu.
Halpa. Ei ole sijoitussuositus tämä kommentti. Jokainen perehtyköön ja arvioikoon itse.
Uskon Smartin tuplaavan tästä 2v sisällä ja 4-kertaistuvan 2025 mennessä.
Nämä winnit ovat vasta alkusoittoa.
Warren muistutti aikanaan, että on virhe myydä laatua vain uutisten puutteeseen jos funda menee kokoajan taustalla eteenpäin. Yritän roikkua mukana koska ensi vuonna tapahtuu paljon. Tässä on erityisen tärkeää seurata mitä alalla tapahtuu koska se vaikuttaa näihin pikkufirmoihin viiveellä, mutta voimalla.
Ps. Lisätilauksilla on aina myös tietynlaista merkitystä, kun puhutaan jo olemassaolevista platformeista. Se todistaa, että OEM kokee tuotteen hyväksi.
Discl: Omistan osakkeita. katson varmasti optimistisin silmin keissiä.
Tuohan on kuin oma analyysini yhtä tarkka…! Kiitos vaan Timontti! Mulla on kärsivällisyyttä pitää positiota myös, kun kehitys ollut hyvää yhtiöllä ja kurssilla ja muut osakkeet jauhaa hyvää nousua vasemmalla ja oikealla
Edit: lisään tähän kommenttia. Itselläni tässä ei ole mikään kauhea paino, mutta ihan ok summa. Case vaikuttaa hyvältä, mutta maali on kaukana, tosin ennustettavuutta design winnit oletettavasti tuo.
Mitkä aika vielä kai isompaan liikevaihtoon. Jos olisi keskittynyt kauheasti tähän, niin varmaan saattaisi olla hankalampaa.
Salkun osana mukava odotella, muutenkin oppinut odottamaan 2-3 vuotta aina tarkkaillen
Jos automallin sykli on 4-6v, tekee tuo 100M neljän vuoden aikana 25M per tai 6 vuoden aikana 17M per vuosi. aiempi liikevaihto 103M joten on aika huomattava lisäys.
Edit. liikevaihtokin varmasti on aivan erinäköinen kun kaikki nämä diilit alkaa tuottamaan. silti koko 2.25b diilistä tuo on about 4%
Ruotsinkielinen tiedote puhuu uudesta platformista, engl. kielinen olemassaolevasta. Varmaan saadaan perästä kuulla tarkennusta.
Tämä 100MSEK oli ainakin vähennetty nykyisten platformien uusien voittojen potentiaalista. Oli ennen 4100 MSEK, nyt 4000 MSEK
Olemassaoleva platform confirmed. Todella hyvä osoitus teknologian toimivuudesta
Huippu uutinen nämä uudet dw:t tähän kohtaan! Tämä sijoitus on kuitenkin meille monelle pitkä holdi maraton ja positiiviset uutiset on siksi erittäin tärkeitä palautusmisjuoman tankkauspisteitä maitohappoja vastaan.
Mutta mikäs Seeingin asiakkaista (programs) sopisi Volvoon? Minä en ole vielä sellaista löytänyt.
Tiedän kyllä yhden DMS-toimijan, jonka ”premium OEM outside of Germany” winni tuohon voisi passata, ja joka on Volvon kanssa testaillut tekniikkaa Gothenburgin kaduilla viime vuosina…
Tämä ei poissulje, etteikö voisi olla Seeing heilläkin käytössä… mutta sopivia programseja en löydä?
Käsittääkseni XC40 rechargessa ei ole DMS.
Noh mutta seurataan, ei sanota mitään varmaksi vielä