Suuri IPO / kaupankäynnin ketju: tekniset kysymykset

Kyllä, nyt toimii OP:n tunnuksilla maksaminen.

9 tykkäystä

Samankaltainen ilmoitus itselle tuli, kun S-pankin kautta merkkasin Inderesin antia. No, koska en halunnut moneen kertaan merkitä, niin soitin Evli-pankkiin ja kivasti nauha kertoi , mikä on jonotusnumeroni eli viidenneltä sijalta noin viidessätoista minuutissa pääsin läpi. Tietoni olivat menneet perille Evli-pankkiin, mutta maksusuoritus ei ollut lähtenyt, myöskään sähköpostiin ei tullut automaatti-ilmoitusta antimerkinnästä. Evlin virkailijja lähetti minulle maksutiedot viitenumeroineen sähköpostitse eli niillä sitten manuaalisesti maksoin merkintähinnan. Ihan normitoimintaa ja oma tilanteeni salli viidentoista minuutin jonottamisen puhelinpalveluun, toki ymmärrän niitä, joiden aika on kortilla varsinkin näin työviikon aluksi maanantaina. Jälkikäteen ajatellen olisi ollut fiksuinta tehdä merkintä vasta huomenna, niin olisi ehkä välttynyt ruuhkilta ja alun teknisiltä epäselvyyksiltä :slight_smile:

5 tykkäystä

OP:n kautta maksu meni läpi, mutta tuli herja että: “Virhe, Vahvistus on jo lähetetty kertaalleen”
Eli nyt Evli herjaa että merkintä on jo kertaalleen aikaisemmin tehty, vaikka maksu silloin ei toiminut…
VMP

Soita Evlin tukeen tai pistä mailia, ne ovat näitä korjailleet.

2 tykkäystä

Minulle tuli tuollainen, kun olin palaamassa S-pankista Nordean kautta Evliin. Maksu kuitenkin veloitettiin ja vastaanottovahvistus tuli mailiin, eli kaikki lienee silti kunnossa.

Sama ilmoitus minullekin tuli, kun olin aloittamassa uudestaan merkinnän tekoa, mutta kirjauduin Evlin -sivuilta ulos ja homma pelitti sen jälkeen.

Minulla kaikki meni ok, mutta tuota vahvistusilmoitusta ei ole kuulunut sähköpostiin. Oletteko saaneet sen heti?

Mulla tuli ainakin heti sposti

1 tykkäys

Joku “kirjaudu tänne varmistaaksesi että merkintä on rekisteröitynyt” -sivu olisi kyllä kiva.

3 tykkäystä

Moi! Ongelma ei liene tuossa etunimi-kokonimi kentässä. Mulla meni OPlla ilmeisesti läpi vaikka nimi on ”väärin”. Ainakin s-posti tuli ja rahat meni? Eikö se tarkoita nyt onnistunutta osallistumista? Taitaa olla vaan OP ruuhkautunut kun jengi pistää rahaa haisemaan Inderesiin :sweat_smile:

4 tykkäystä

Jos jollakulla yhä on ongelmia, niin noita vaihtoehtoisia merkintäpaikkojahan voi myös kokeilla (konttori, email/faksi): Inderes Oyj

Olisi myös kiintoisaa aikanaan kuulla, kuinka monta prosenttia merkittiin muuten kuin Evlin verkkopalvelussa. :slight_smile:

Pitääkö tuonne Evliin avata erikseen asiakkuus ja minkälainen asiakkuus päästäkseen merkkaamaan Inderestä Nordnet-salkkuun?

Ei tarvitse. Tarvitset verkkopankkitunnukset, Nordnetin AOT:n numeron ja rahaa pankkitilillä millä maksat merkinnän.

Tuosta vielä hyvä yhteenveto miten homma toimii: Suuri IPO / kaupankäynnin ketju: tekniset kysymykset - #422 by Musti

Kun merkkaan tuon arvo-osuustilin numeron tuohon, niin pitääkö samaan lokeroon laittaa myös pankin nimi, jossa kyseinen tili on?

No niin nyt soitettu Evliin. Eli maksu on mennyt OP:ltä ja merkkaus näytti onnistuvan. En vaan saanut tuota vahvistusta sähköpostiin. Ilmeni että raha ei näkynyt maksetun Evlin päässä. Aspa aikoi seurata tilannetta. OP tili näyttää että raha on mennyt saajana Evli pankki oyj…

Se pelkkä APKE tunnus riittää

3 tykkäystä

OP:lla nyt toimi täysin moitteettomasti. Aamupäivällä samanlaisia ongelmia kuin muillakin. Asiakaspalvelussa väittivät ongelman olevan Evlin päässä, mutta nähtävästi kuitenkin ollut OP:n ongelma :grinning:

Noni merkkasin 200 OP:lla, toivottavasti irtoo edes sen verran

Heti tuli roskapostiin.

1 tykkäys

Onko muilla op:laisilla vielä modulightit saamatta?