Moro, kaikki uutisointi tuosta on toukokuulta. Ei siis ole tästä yhteistyöstä kuulunut sen koomin mitään. CIMC Enricin sivuilta ei searchilla löytynyt mitään viittausta Hexagoniin, jos vaan oikein newsien sisältäkin hakee osumat.
Strateginen yhteistyö CIMC Enricin ja Hexagon Norjan välillä Kiinan vetyvarasto- ja kuljetusvälineiden markkinoiden laajentamiseksi yhdessä
Julkaisija: CIMC
CIMC Enric ja Hexagon allekirjoittivat “aiesopimuksen strategista yhteistyötä varten” verkossa “pilvien allekirjoittamisen” kautta
CIMC Enric (3899.HK), pörssiyhtiö CIMC-konsernin energia-, kemikaali- ja elintarvikevälineiden tytäryhtiössä, ilmoitti tänään, että se ja norjalainen pörssiyhtiö Hexagon Composites ASA (jäljempänä “kuusikulmio”) ovat allekirjoittaneet verkkosopimuksen “pilvisopimuksen” kautta. “Strategisen yhteistyön aiesopimus” julkaistiin. Aiesopimuksen mukaan osapuolet täydentävät toistensa vahvuuksia ja yhdistävät voimansa laajentaakseen yhdessä Kiinan vetyvarasto- ja kuljetusvälineiden markkinoita ja myötävaikuttaen myönteisesti puhtaan energian muuttumiseen ja parantamiseen Kiinassa ja Kaakkois-Aasiassa.
Polttokennoajoneuvojen markkinoiden kasvuvauhti on ilmeisesti ajaa vetyvarasto- ja kuljetusvälineiden markkinoiden nopeaa kehitystä
Kiinan autovalmistajien yhdistyksen tietojen mukaan Kiinan vuotuinen automyynti ylittää 28 miljoonaa, mikä tekee siitä maailman suurimman automarkkinan monien peräkkäisten vuosien ajan. Viime vuosina maa pitää vihreää ympäristönsuojelua erittäin tärkeänä, ja autojen ympäristönsuojeluvaatimukset ovat nousseet yhä korkeammiksi. Tästä syystä maa on peräkkäin ottanut käyttöön asiaankuuluvia politiikkoja kannustaakseen sellaisten polttokennoajoneuvojen kehittämistä, joilla on “päästöttömät, saasteettomat ja korkean hyötysuhteen edut”.
Sekä polttokennoajoneuvot että tavanomaiset sähköajoneuvot ovat uusia energiaajoneuvoja. Toisin kuin tavanomaiset sähköajoneuvot, jotka saavat virtansa verkosta ladatuista akuista, polttokennoajoneuvo (FCEV) on ajoneuvo, joka käyttää ajoneuvon polttokennolaitteen tuottamaa sähköä.Ajoneuvon polttokennolaitteen käyttämä polttoaine on pääasiassa vetyä.
Maa kiihdyttää infrastruktuurin, kuten vedyn tankkauksen, rakentamista ja on ottanut käyttöön useita tukitoimia, jotka ovat edistäneet suuresti vetypolttokennoautojen kehitystä. Viime vuosina vetypolttokennoautot ovat kasvaneet nopeasti joka vuosi. “Blue Book of China’s Hydrogen Energy Industry Infrastructure Development” -lehden mukaan ennustetaan, että vuoteen 2030 mennessä vetypolttokennoautojen määrä nousee kahteen miljoonaan.
Monet alan asiantuntijat sanoivat, että täydellinen vedyn varastointi- ja kuljetusjärjestelmä on yksi tärkeimmistä takeista vedyn polttokennoajoneuvojen markkinoiden kehityksen edistämisessä.Näiden joukossa vedyn varastointi- ja kuljetusvälineet ovat erittäin tärkeitä. Lisäksi valtion kahden viime vuoden aikana julkaisemassa “Puhtaan energian kulutuksen toimintasuunnitelmassa (2018–2020)” kannustetaan aktiivisesti tutkimaan, kuinka uusiutuvista energialähteistä tuotettu ylijäämä muunnetaan vetyenergiaksi, mikä vapauttaa myös suuren määrän vetyvarasto- ja kuljetuskalustovaatimuksia. Usean suotuisan tekijän ollessa päällekkäin on ennakoitavissa, että vedyn varastointi- ja kuljetusvälineiden markkinat avaavat laajan markkinatilan.
Vahvasta liittoumasta tulee Kiinan suurin integroidun ratkaisun toimittaja paineistetun vedyn varastointiin ja kuljetukseen
On todettu, että Hexagon on maailman johtava integroitujen ratkaisujen toimittaja tyypin 4 korkeapainekaasupulloihin sekä puhtaiden polttoaineen varastointi- ja kuljetusjärjestelmiin.Sillä on laaja kansainvälinen liiketoiminta Norjassa, Saksassa, Yhdysvalloissa ja Kanadassa, ja se on tärkein Euroopassa, Aasiassa ja Amerikassa. Puhtaan energian markkinoilla on myyntiedustusto. CIMC Enric on tunnettu yritys, joka tarjoaa asiakkaille tärkeimmät kuljetus-, varastointi- ja käsittelylaitteet, suunnittelupalvelut ja järjestelmäratkaisut, jotka perustuvat energia-, kemikaali- ja elintarviketeollisuudelle. Sen liiketoiminta kattaa yli 100 maata ja aluetta ympäri maailmaa. Maailmassa on yli 20 tuotantokantaa ja kansainvälisesti johtavia tutkimus- ja kehityskeskuksia. Osapuolet täydentävät toistensa etuja ja kehittävät yhdessä Kiinan puhtaan energian varastoinnin ja kuljetuksen markkinoita.
CIMC Enricin toimitusjohtaja ja pääjohtaja Yang Xiaohu esitteli, että CIMC Enricillä on runsaasti kokemusta teollisesta ulkoasusta ja erinomaisesta teollisuuden suorituskyvystä puhtaan energian suhteen ja noudattaa jatkossakin strategioita, kuten “konnotation optimointi, kapasiteetin integrointi ja liiketoiminnan synergia”. , Yhdistetään ja laajennetaan edelleen keskeisten laitteiden valmistuksen, suunnittelupalvelujen ja ratkaisujen tarjoamisen kattavia valmiuksia energian varastoinnin, kuljetuksen ja päätelaitteiden sovelluksissa.
"Vetyenergia on vähitellen kehittynyt yhdeksi tärkeimmistä puhtaan energian muodoista maailmassa, ja siitä tulee myös yksi tehokkaimmista ratkaisuista tieliikenteen varastoinnille ja kuljetuksille Kiinassa ja jopa maailmassa. CIMC Enricin ja Hexagonin strateginen liittouma tuo nopeasti maailman johtavan Tyypin 4 vetyvarastokuljetuslaitteet tulivat Kiinan markkinoille asettamalla uuden vertailukohdan, jonka ytimessä on tekniikka sekä enemmän turvallisuutta ja luotettavuutta, ja edistämällä näiden tehokkaiden ja puhtaiden energian varastointi- ja kuljetusvälineiden laajaa soveltamista kuljetusalalla. "Yang Xiaohu lisäsi.
Hexagonin toimitusjohtaja Jon Erik Engeset sanoi, että Kiinasta tulee pian maailman suurin vetypolttoaineajoneuvojen ja jakelumarkkinat. “Toivomme tulla kumppaneiksi johtavien puhtaan energiateollisuuden yritysten kanssa Kiinassa, jotka johtavat vetyenergian varastointi- ja kuljetuslaitteiden teollisuuden kehitystä. Osapuolet työskentelevät yhdessä saadakseen suurimman integroidun ratkaisun toimittajaksi paineistetun vedyn varastointiin, kuljetukseen ja jakeluun Kiinassa ja Kaakkois-Aasiassa.”
Osapuolet paljastivat myös aikovansa allekirjoittaa yhteisyrityssopimuksen ennen vuoden 2020 kolmatta vuosineljännestä. Yhteisyrityssopimuksen rakenne mahdollistaa osapuolten panoksen integroinnin liiketoimintaan ja parantaa liiketoiminnan synergiaa. Uuden yhteisyrityksen odotetaan valmistavan kokeilutuotannon jo vuonna 2021.
Juu, kyllähän se tuokin on toukokuulta.