N.K
Lokakuu 23, 2021, 11.21am
4207
Tervetuloa @Jukka_Lepikko minunkin puolestani!
Tietynlainen suodatus kannattaa olla päällä täällä silti lukiessa Sinulle osuvimmat ketjut voisi olla;
TA ketjua on tullut lueskeltua, ja suuri kiitos siellä aktiivisesti kirjoitteleville, heräsi minullakin mielenkiinto tekniseen analyysiin sekä Tradingview työkaluun. Ketjun viestien perusteella näkyy olevan muitakin jotka vasta nyt ovat tuota softaa kokeilleet. Näkisinkin tarpeelliseksi erillisen ketjun, jossa voidaan keskustella itse ohjelman käytöstä sekä hyvistä nikseistä. Pysyy itse TA-ketju enemmän asiapitoisena kun amatöörit tykittää tänne vähän epärelevantimpia asioita.
Minä itsekin ison…
Mitä mieltä viisaammat tästä? Hopea yrittää poistumista laskevasta kiilasta. En ole ihan varma, miten ok mun tulkinta kuviosta. Havaintokykyni on voimakkaasti biasoitunut.
Tilanne on myös siinä mielessä mielenkiintoinen, että hopea- ja kultamainari-ETF:t (SIL, SILJ, GDX, GDXJ) teki vastaavan liikkeen viime viikolla. Miners lead the metals jne.
[Näyttökuva 2021-10-19 kello 12.02.31]
Varsinkin @DayTraderXL on kovasti kaivannut seuraa ja aktiivisuutta lisää TA:n pariin (ei ole Mikko Mäkinen), joten tuolta varmaan löytyy parhaimmat matskut sulle!
3 tykkäystä