Pakko kehaista @Contrafun:ia muutamasta asiasta.
Contrafun tekee erilaisia hienoja koosteita mm. tuloksista ja webcasteista. On hienoa analyytikoiden kommenttien lisäksi myös lukea muiden näkemyksiä ja poimintoja yhtiöiden asioista.
Olen toistaiseksi ollut liian passiivinen webcastien suhteen ja esimerkiksi Maurin koonnit Incapin ja QT:n “casteista” olivat todella hyvin toteutettuja. Contrafunin webcasteja olen myös samalla tavalla lukenut suurella mielenkiinnolla enkä edes itse osaisi tehdä vastaavanlaisia huomioita.
Ei se vielä, että menee esimerkiksi webcastin katsomisessa aikaa, mutta se miten muutamat jaksavat ahkerasti tehdä niistä poimintoja ja kirjoittaa niistä tänne foorumille meille muille hienosti laadittuja tiivistelmiä. On varmasti analyytikoillekin niistä iloa, koska aina voi mennä heiltäkin jotain ohi tai jäädä muuten huomamatta.
CF tarjoaa todella asiallista ja hyvin kirjoitettua tekstiä, joissa on olennaisimmat pointit eikä toisaalta mitään turhaa. Oma ongelmani on, että välillä jää olennaisimmat asiat huomamaatta ja tulee ehkä tartuttua omiin mielikuviin sekä pieniin asioihin liiaksi, joten näistäkin syistä olen hänen kirjoittamista jutuista hyvin tyytyväinen.
Esimerkiksi näistä CF:n kirjoituksista oli ainakin itselleni hyötyä:
Ja: