Olet oikeassa ja olen kanssasi pitkälti samaa mieltä.
Viestini ei kuitenkaan ollut, taustaltaan tai sisällöltään, tai ainakaan tarkoitusperältään, ihan pelkästään “OHO, nousee, ostakaa”. Olen itsekin huono ostamaan, edes holdaamaan, rajusti nouseviin kursseihin. FCELlin myin pois, toki hyvällä voitolla, viimeisimmän, mielestäni täysin älyttömän, nousun puolivälissä, ja nyt sormi syyhyää myymään Everfuelia, joka nousee kuin raketti.
NELlin kanssa tilanne on, ainakin minun mielestäni, erilainen. Firman ympärillä on runsaasti tuoreita positiivisia uutisia, viimeisimpänä ehkä Bank of American ostosuositus ja 30 NOK tavoitehinta.
Lisäksi olemme vahtineet kurssia, kokeneempien avustuksella, tekniseltä kannalta, ja 23.34 on todettu tasoksi jonka rikkoutuminen ylöspäin olisi positiivinen signaali.
Tänään huomasin, että tuo taso on kirkkaasti rikki aamun huutarissa, ja tarkoitukseni oli lähinnä varmistaa, että ko. yritystä seuraavat ovat tietoisia tästä.
Tällä kertaa minulla kävi kurssin kehityksen kanssa tuuri, sillä tätäkin viestiä kirjoittaessani ollaan, ainakin toistaiseksi, ATH-lukemissa (23.44 → nyt 23.78), joskin niukin naukin.
Jos massella on lupa hehkuttaa, tosin vain tasaluvuin, niin ehkä samaa voisi soveltaa näihin lähes Sievin tasoisiin hypelappuihin