Ilmoitan tänne vielä erikseen, jotta ette ihmettele miksi analyytikko on vaihtunut seuraamissani yhtiöissä. Olen irtisanoutunut Inderes Oy:n palveluksesta ja viimeinen työpäiväni on virallisesti ensi viikon keskiviikkona. Lähden työskentelemään kokonaan toiselle toimialalle perheyhtiössä tapahtuneen sukupolvenvaihdoksen takia. Tarkoitus ei ollut alun perin lähteä Inderesistä mihinkään. Tilaisuus tuli aika yllättäen eteeni ja asiat etenivät sitten nopeasti. Siinä mielessä harmittaa lähteä, kun Inderesissä on niin hyvä draivi päällä ja takana on niin pitkä taival yhdessä ja huikea yhteen hitsautunut porukka. Olen ollut Inderesissä mukana perustamisesta lähtien vuodesta 2009 enkä olisi silloin uskaltanut unelmoida miten pitkälle on tänä päivänä päästy. Jään edelleen osakkaaksi Inderesiin ja olen apuna ja tukena, jotta analyytikon vaihto olisi mahdollisimman sujuvaa eikä Inderesin palvelu kärsisi teille palvelun käyttäjille. Yhtiöni ovat siirtyneet nyt seuraaville analyytikoille:
Aktia: Matias Arola ja Sauli Vilén
Citycon: Petri Gostowski ja Antti Viljakainen
Fondia: Juha Kinnunen
Consti: Olli Koponen
Martela: Joonas Korkiakoski
IH, Ovaro ja Cibus: Matias Arola
Kiitos kaikille yhteisön jäsenille ja lukijoille! Viimeisen 10 vuoden aikana sijoittajayhteisön keskustelun laatu on parantunut merkittävästi ja erityisesti viimeisen vuoden aikana on ollut todella hyvää kommentointia ja rakentavaa haastamista täällä Foorumilla. Jatkakaa samaan malliin! Jään edelleen tälle foorumille ja tulen satunnaisesti kirjoittelemaan itseä kiinnostavista asioista.
Kaikkea hyvää toivottaen,
Jesse Kinnunen