Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Herranjumala mitä arvosanoja täällä on revitty :laughing:
Itse olen hieman vaatimattomammalla linjalla ja rivi on seuraava:
Äidinkieli: C
Yhteiskuntaoppi: M
Pitkä matikka: C
Pitkä enkku: C
Historia: C
Fysiikka: C

Onnea kaikille valmistuneille!

11 tykkäystä

Paljon onnea sullekin @Juumar, ja hei, oot keskivertokirjottajaa parempi kirjottaja ku sul on tuol YH:n M joukossa! :relaxed:

2 tykkäystä

Tosi hieno suoritus :+1:. Tosi hienoo, että onnistuit noin hyvin kokeissa ja varsinkin kun nykyään todistuksella otetaan niin monet opiskelemaan. Itse kirjoitin kaks vuotta sitten M:n paperit, tosin kielet painoi keskiarvoa. No nyt on intti suoritettu ja yhtä tenttiä vaille eka vuosi suoritettu Turun kauppiksessa. Itse siis pääsin kauppikseen pääsykokeella, joten näin jälkikäteen ajatellen ihan turhaan sykki ylioppilaskokeisiin. No tulevaisuus on varmasti sinulle valoisa. Vielä kerran onneks olkoon :grin:

3 tykkäystä

Kiitos paljon @Moihe! :heart:

Onnea mahtavasta menestyksestä Mestarille ja tsemppiä jatko-opintoihin ! Mitä ikinä päätätkään tehdä, älä koskaan luovuta unelmien suhteen. Me eletään hienossa yhteiskunnassa, joka tukee opintoja ja kehittymistä. Kaikki ovet on sulle avoinna. :+1: :smiley:
@Johannes_Sippola

2 tykkäystä

Kiitos paljon @Thompsis :heart: Pyrin tietenkin myös omalta osaltani edistämään hyvän ja merkityksellisen yhteiskunnan toteutumista, hyvät raamit siihen on tarjolla!

1 tykkäys

Onneksi olkoon, @Johannes_Sippola , kovat oli arvosanat! Tästä se opinpolku sitten todella alkaa🙂

2 tykkäystä

Kiitos paljon @NukkeNukuttaja :heart: Näinhän se tuppaa menemään, nyt alkaa todellinen oppi sekä korkeakoulussa, että elämässä :smile_cat:

2 tykkäystä

Onnee myös täällä foorumilla :partying_face:!!

4 tykkäystä

Masse-setäkin onnittelee!! On kovaa sarjaa ja sillä ihan varmaan pääsee Helsingin lääkikseen :two_hearts: :two_hearts: :two_hearts:

Jos sitten ajan myötä lekurin hommat alkavat kyllästyttää, niin sedällä on ehdottaa Suomen ainoalle mahdolliselle Charlie Mungerille toinenkin uratie :slight_smile: Ja aikaa on, Charlie lienee nyt jo 90v. “and still going strong” :muscle:

Masse-setä, FA, Montakohan ainetta silloin yli 40v. sitten kirjoitettiin? Ihan oikeasti: ei tuu heti mieleen (5,6,7??) :blush: :blush: :blush:

3 tykkäystä

-86 tais olla 6 ainetta? Sain Suomenkielen aineesta 2 L:ää, LiianLyhyt.

4 tykkäystä

Kiitti Yu vielä tokan kerran :heart:

1 tykkäys

Ja @Masse:lle mitä nöyrimmät kiitokset, foorumin ainoa oikea FA :heart:

2 tykkäystä

Tää on vähän samaa kastia kuin allekirjoittaneen jääkiekko reissu Neuvostoliittoon joskus 11v iässä.
Oli nuukalle hyvä matka. Sai 3 yhden hinnalla. Ensimmäinen, ainoa ja viimeinen.

6 tykkäystä

No niin Kahvihuonelaiset! Tässä tulee mun YO:n essee, josta toivottavasti saatte selvää heikosta tekstin laadusta huolimatta! Huomasin just (kuten sensorikin), että tuolla on kaks kertaa tehty virhe Sammon (!) genetiivimuodossa, toivottavasti @Mirko_Sampo_IR antaa tämän anteeksi kun YO-kokeen jälkeen en enää käyttänyt tuota muotoa, vaan oikeaa genetiivimuotoa (Sammon) :smile_cat:
@Mikael_Rautanen




E:
Tekstissä mainittu Kotipizzan video tässä:
http://yle.fi/plus/abitreenit/2020/kevat/2020-03-12_A_E_fi/attachments/index.html#H
Ja Ylen kolumni tässä:
http://yle.fi/plus/abitreenit/2020/kevat/2020-03-12_A_E_fi/attachments/index.html#B
E2:
Huomasin vasta nyt, että toi teksti on käyny kahdella sensorilla, ollaan näköjään tarvittu enemmän ku yks sensori tarkistamaan mun tekstiä :smile:

29 tykkäystä

Tän kerran :wink:

53 tykkäystä

Hieno teksti kaiken kaikkiaan! Näkökulmasi aiheeseen eroaa massasta ja sisältökin täyttä timanttia. Itse en keksinyt vuosi sitten ylioppilaskirjoituksissa yhtä omaperäistä ja persoonallista näkökulmaa

2 tykkäystä

No voi kiitos @Tomas_K, toi näkökulma varmasti aiheutti myös osittain sensoreille päänvaivaa selvästi ku vaadittiin kaks sensoria arvostelee tota :smile: :smiling_face_with_three_hearts:

1 tykkäys

Mulla ei olisi muuta kuin sinisellä ja punaisella merkittyjä kohtia, mutta ton Sammon olisin saanut oikein😂

E: Hyvää stoori ja kovat paprut. Hyvä Johannes ja onneksi olkoon💪

1 tykkäys

Joo, siis mua suoraan sanoen v*tuttaa kun menin kaikista mahollisista asioista ton mokaamaan YO-kokeessa :joy: @Mirko_Sampo_IR on tosin ton YO-kokeen jälkeen lukuisilla meemeillä Twitterissä onnistunut karistamaan ton ison virheen tehokkaasti pois mun kieliopista (osittain tietämättään :wink:) :smile_cat:

Ja kiitos tosi paljon @MikkoVee :heart:

1 tykkäys