Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Mulle tuli mieleen yks pariskunta, joka kännipäissään kertoi juhlissa laittaneensa rivarista saadut kaikki rahat pörssiin, kun oli tarkoitus rakentaa kunnon kivitalo. Jossain vaiheessa melkein kaikki oli mennyt, mutta onneksi onni kääntyi ja he saivat talonsa.

Opettavainen, Ei saa laittaa kaikkea HYZONin varaan :sweat_smile: ja ostaa viimeistä dippiä.

7 tykkäystä

Inderes voisi tehdä yhtiökohtaisia fanipaitoja, mä voin olla pientä korvausta vastaan sitten niiden suunnittelija. Kaikkeen se Foorumi inspiroi. :upside_down_face:

51 tykkäystä

Lähiviikkojen taatusti todenperäisin pörssiennuste: Inderesin Tesla-ketjussa viimeinenkin bulli antoi periksi beareille. Tästä alkaa siis ennen näkemätön nousukausi.

1 tykkäys

Ootko varma, että tuo on mies? Näyttää naiselta tai ainakin oletan niin.

Siinä on Petri Harvia-raketilla matkalla kohti seuraavaa (ei vielä kerrottua) tavoitehintaa kohti.


Uskoisin, että näille paidoille löytyisi paljon kysyntää.

38 tykkäystä

Näyttää jotenki Mr. Hankeyltä, tai sit on outo mielikuvitus

21 tykkäystä

Siinä olis Kalliokoski ihmeissään kun Tapsa menisi toi paita päällä Kamuxin hallituksen kokoukseen.

“Jumalauta miks sulla on meidän Petrin kuva sun paidassa” :harviaraketti: :kamuxkajaani:

5 tykkäystä

71 tykkäystä

QT omistajan elämää.

48 tykkäystä

Tää on kyl mahtava!!! :innocent:

Edit:
Luulen että HYZON on arka paikka nyt ja vuosien päästä voi olla (toivon) että on arka paikka niille ketkä eivät olleet kyydissä :heart:

13 tykkäystä

XL-kokoinen mulle, Kiitos!

1 tykkäys

Olisiko silti syytä vaihtaa ‘v’-kirjain ‘m’- kirjaimeksi, ettei tule Copyrights-ongelmia? :thinking:

8 tykkäystä

Tämän ymmärrän ja on jees huumoria. Näin tuon kuvan vaan eri näkökulmasta. Itse näin sen niin että hän on koditon ja odottaa kunnon dippiä jotta olisi varaa ostaa pienillä lanteillaan edes hieman osaketta x. Näin tuon kuvan tosiaan hieman väärällä tavalla jyrkästä näkökulmasta.

1 tykkäys

en osaa sanoa mutta nyt kun vilaisin kuvaa toisen kerran niin eipä taida olla edes rööki suussa

Tähän kyllä täytyy tarttua, sijoitushommissa oman tuoton tavoittelun kuuluisi olla itse kunkin tavoite tiedon jakamisen sijaan, harvemmin nämä tosin ristiriidassa voi olla keskenään. Harhaanjohtava tieto ja kurssin manipulointi toki erikseen, mutta jos näyttää siltä että pääomilleen saa muualla parempaa tuottoa niin miksipä ihmeessä pysyisi huonommassa kohteessa (riippumatta siitä onko aiemmin jakanut tietoa casesta ja uskonut siihen tai ei). Analyytikot sitten erikseen, heidän työ on jakaa tietoa ja saada siitä palkkio, mutta sitä vasten myös toimia markkinoilla huonommilla ehdoilla. Jos tiedon jakamisesta ei rahallista korvausta saa, ei siitä voi (lain ja moraalin rajoissa) vastuussakaan olla, vaikka sattuisi influensserin viittaa kantamaankin.

6 tykkäystä

Ostiko ne siis PikkuKakkosessa Hyzonia dipistä?

25 tykkäystä

Tuntuu jengi joka viikko perjantai iltaisin kajoavan hirveän massana Hyzoniin, ainakin mitä ostin & myin ketjusta voi päätellä.:grin: Liekö viikonlopun aloittelulla olla näppinsä pelissä, kun muutaman bissen jälkeen heitetään sijoitussuunnitelma roskiin ja seurataan sydäntä. :money_mouth_face:

16 tykkäystä

Onneksi suomessa pyrkimys on tarjota suoja kaikille sitä tarvitseville. :green_heart: Toivottavasti myös säilyy näin, vaikka kansankapitalismi tulisikin muotiin.

Meemi sikäli nauratti, että tuli ensimmäiseksi mieleen joku minimalismista tykkäävä ns. “digital nomad” vähän treidaamassa nyt kun se on trendikästä. :rofl:
(Iski lähelle allekirjoittaneen arvomaailmaa, vapaus ja teknologia)

3 tykkäystä

Kun nyt päätit mustamaalata Jensin/Akin/kaikki pokerinpelaajat, niin anna nyt edes yksi esimerkki näistä “vedätyksistä”? Ja omasta mielestäni position sulkeminen ei ole vedätys vaan…ihan vain position sulkeminen.

Ei todellakaan ihme, että Jens lopetti bloginsa. Jens on jakanut vuosien aikana järjettömät määrät tietoa sekä pokerista että sijoittamisesta täysin ilmaiseksi blogeissaan ja kiitokseksi löytyy aina joku kateellinen sankari huutelemaan. Todella paljon tunteja ilmaisen sisällön luomiseen käyttänyt henkilö ajaa vain omaa etuaan? Onneksi Aki vielä jaksaa ja tuskin koskaan väsyy.

PS. En tunne Jensiä enkä Akia henkilökohtaisesti
PPS. Ikävää, että @pt99659 pokeriura jäi turskalle.

18 tykkäystä

En usko, että Pyysing tai Kyllönen pahoittaisivat mielensä stereotypiasta pokerimiehistä. Ehkei heidän puolestaankaan kannata mieltänsä pahoittaa. Molemmat herrat ovat varmasti hyviä kirjoittajia, joille blogien lukijoiden ei kuitenkaan tarvitse olla kiitollisuudenvelassa. Ei blogia tarvitse väkisin kirjoittaa – sen enempää kuin lukeakaan. Parhaassa tapauksessa molemmat, sekä kirjoittajat että lukijat, saavat blogeista jotain.

En ole Kyllöstä koskaan seurannut, mutta Pyysingin lennokkaita kirjoituksia luin vielä pari vuotta sitten, kunnes aika ei oikein enää riittänyt. Hyviä tarinoita on maailma pullollaan, joten valinnanvaraa on. Muistelen, että viimeisimmässä lukemassani Pyysingin kirjoituksessa hän käsitteli Orava kiinteistösijoitusyhtiötä. Hänen mielestään se oli hyvä ellei jopa lyömätön sijoitus. Omasta mielestäni ei niinkään. Olin oikeassa.

9 tykkäystä