Osakesijoittaminen

Carasent ASA, Nordic SaaS

Aaah aivan eli toi on Oslon pörssissä ja tiedotteet tulevat myös sieltä kai. Kurssia meillä ei ainakaan ole ei olla maksettu Oslon pörssille jakelumaksua :frowning: . Mä kysyn tiedotepalvelusta jos meidän olisi silti mahdollista saada tiedotteet tuolta.

update:

Katotaan haluuko ne multa rahaa tosta :stuck_out_tongue:

21 tykkäystä

Ja muistetaan että tämä kaveri on ollut auttamassa Carasentia sekä Avans Soman että Metodikan diileissä. Ennen kuin siirtyi DNB Marketsilta Carasentille. Tulisikohan kohta kassalle käyttöä…?

12 tykkäystä

Voihan tuo järjestely liittyä myös kyseisen henkilön liittymiseen osaksi Carasentin management teamia. Kuten tiedotteesta käy ilmi, nämä oli henkilön ensimmäiset osto ilman aikaisempia omistuksia (tai sitten
omistukset muuten kuin Birger Investin kautta). Ehkä hänellä oli velvoite ostaa osakkeita tietyllä summalla tietyn aikaikkunan sisällä.

3 tykkäystä

Jes mä saan tiedotteet integroitua :slight_smile: Kurssia en saa ku siit pitää maksaa erikseen Norjan pörssille, mut tiedotteet sain hommattua :stuck_out_tongue:

Mä laitan huomenna muutoksen voimaan ku vien muitakin juttuja tuotantoon huomenna.

EDIT: Mä lisäsin sen importterin nyt sinne, mut jos jostain syystä tiedotteet ei tuu läpi niin tulkaa vetää mua hihasta.

26 tykkäystä
6 tykkäystä