Sijoitusfoorumin liputuskeskustelu ja liputusten jälkipuinti

Liputetaan sen vuoksi kun ovat väärässä ketjussa, mutta minusta sinulla pointti hyvä.

4 tykkäystä

Suhteellisen hupaisaa kun Solteq-ketjuun kelpaa ‘no nyt kuulostaa että on oikea mies ruorissa’ - viestit mutta mä joudun edelleen viemään kaikki yhtiöketjujen vastaukset kahvihuoneeseen tai ne katoaa :grinning:

Ei siinä mitään, pysytään meemiketjuissa niin ei tule mielipahaa kenellekään :sparkling_heart:

Rasittavaa vaan kopsailla linkkejä että pystyy vastaamaan…

4 tykkäystä

Itse liputin @Deep_Value:n viestin, koska siinä virheellisesti väitetään allekirjoittaneen omistaneen Inderesin osta-suosituksen lappuja ja negailevan koska omat omistukset ovat laskeneet. En ole ikinä omistanut Kamuxia, Kuuttia, Reveniota tai Remedyä. Lisäksi olen reilusti voitolla myös tältä vuodella koska :frog: on ollut uskomattoman hyvä poiminta, eli mitään tuottopohjaista syytä katkeruuteen ei ole. Olen myös aika näkyvästi karhuillut viime vuoden analyysejä, tavoitehintoja ja suosituksia :sweat_smile:

18 tykkäystä

Osta suosituksia on tällähetkellä 24 ja tarkennat jostain syystä, että et omista niistä neljää. Minä en, mutta joku toinen voisi tulkita niin, että olet omistajana näissä kahdessakymmenessä muussa.

En omista tai ole omistanut yli vuoteen yhtään Inderesin Groupin suositusten piirissä olevaa yhtiötä (pl. Inderes Oyj). Kirjoituksistani tai minusta voi olla montaa mieltä, mutta pyytäisin välttämään tämmöisiä perättömiä väitteitä tai kommentteja että niiden takana olisi jokin osakeomistukseen tai omistusten kurssimuutoksiin liittyvä agenda.

36 tykkäystä

Toivon sydämestäni, että tämä liputus @DarkRoast in erinomaisesta laskelmasta saunan lämmitskustannuksista Haarumissa todetaan aiheettomaksi. Opin siitä todella paljon ja se on mielestäni juuri oikeassa paikassa antamaan kuvaa yhtiön tuotteiden kustannuksista.

Muutenkin viesti on erinomaisesti kirjoitettu viitteineen.

https://keskustelut.inderes.fi/t/harvia-foorumi-eli-haarumi-kansainvalista-kasvua-ja-hyvinvoinnin-megatrendeja/471/6486?u=_teemuhinkula

9 tykkäystä

Kiitokset Teemu tuesta ja kehuista, mutta liputin itse varustettuna toiveella siirrosta Kahvihuoneeseen! :blush: :pray:

Eipä tuo minun laskelmani oikeasti mitään konkreettista tuonut Harviaan yhtiönä. Ainoana johtopäätöksenä ehkä, että puukiuas tulee halvemmaksi jo yllättävän matalillakin sähköhinnoilla, mutta eiköhän suurimman osan kiuasvalintaan vaikuta kuitenkin muut tekijät.

Sen verran puutteelliselta tuo aiempi laskelma vaikutti, etten voinut vastustaa kiusausta täydentää sitä. :sweat_smile:

3 tykkäystä

No sitten protestoin sinun toimintaasi! :grin:

8 tykkäystä

Ongelma on se, että ilman mitään saatetekstiä nuo viestit ovat pelkkää roskapostia ja spämmiä.

Olisi hyvä avata, mistä niissä linkeissä on kyse, miten ne liittyvät yhtiöön ja niin edelleen, ettei jokainen foorumilainen joudu itse avaamaan niitä sokkona.

17 tykkäystä

Kahvihuone on paikka, jonne monet ketjun firmalle hyödylliset infot menevät kuolemaan.

2 tykkäystä

Piilotin @Liiketoimija sun kommentin missä oli OP:n rappari koska OP on kieltänyt heidän raporttiensa jakamisen. :frowning:

9 tykkäystä

Miksi et vain tyydy liputtamaan? Jos on pakko päästä avautumaan, niin tämä ketju on sitä varten.

4 tykkäystä

Viestisi jota kommentoitiin vähän kärkeväksi.

Vastauksesi kommentteihin.

Asiallista olisi ollut esim.

Mielestäni sotilaiden henkilötietojen jakaminen on arvelluttavaa ja toivoisin että sitä ei tehtäisi jatkossa.

Toivon että näet eron kommenttisi ja minun esimerkin välillä.

7 tykkäystä

Suosittelen ignooraustoimintoa. Jos huomaa, että samalta käyttäjältä joutuu jatkuvasti liputtamaan viestejä niin todennäköisesti hän ei tyyliään muuta. Parempi silloin sivuuttaa itse kyseisen käyttäjän viestit. Välillä olen kurkannut muutaman piilotetun viestin ja todennut ignoorauksen olleen onnistunut valinta.

6 tykkäystä

Ylläpito on suuressa viisaudessaan tänään antanut bannit minulle joten kunnioitan päätöstä ja jatkan juttujani muualla.

9 tykkäystä

Harmi, näkemyksiä viesteistäsi on myös erilaisia kuin moderaattorilla.

15 tykkäystä

Tämä on harmi. N.Naakan tietotoimiston kautta olen täällä oppinut vaikka mitä, mikä todennäköisesti olisi jäänyt muuten oppimatta. Rahaakin olisin näillä tiedoilla tienannut kohtuullisia määriä, jos vain olisin jatkossa osannut toimia.

Sanoisin jopa että Inderesin foorumin kiinnostavuus laskee huomattavan määrän. Pientä kontroverssia on Naakan jutuissa aina välillä ollut, mutta siksipä juuri on ollut hyvä.

15 tykkäystä

Jooh, ei tainnut mennä ihan nappiin tämä. Onkohan tässä katsottu liputusten määrää suhteessa lähetettyyn viestimäärään, vai menty ”fiiliksen mukaan”? Epäilen jälkimmäistä.

Oli miten oli, harmin paikka :v:

11 tykkäystä

Tietysti moderaattoreiden on seurattava liputusten määrää. Toisaalta olisi varmaan hyvä seurata myös liputtajia ja pohtia olisiko heillä joku agenda. Esimerkiksi twitterissa postausten raportointi on ollut informaatiovaikuttamisen keino esimerkiksi Ukrainan sodan tiimoilta.

10 tykkäystä

Älä nyt kokonaan foorumilta katoa. Hyvää inderes vapaata viikonloppua! :beers: Nähdään maanantaina!

17 tykkäystä