Pörssin päiväliikkeet ja korjaukset (Karhunpesä & Härkätaisteluareena)

@Jarnis ja kumppanit - Voisiko tänne jatkaa tuota hektisintä tilannepäivittelyä, niin pysyy Pörssien suunta ketju vähän rauhallisempana, kuten on toivottu.

27 tykkäystä

White_House_Situation_Room_Friday_May_18_2007

32 tykkäystä

Haluan päivityksiä sitten myös öisin, sopikaa vuoroista :slightly_smiling_face:

32 tykkäystä

Tilanne ulkopuolella:

7 tykkäystä

Tästä taustamusiikit.

4 tykkäystä

Olipahan miehekäs pomppu jenkeissä kun olin koneelta hetken poissa. Kiireiset ovat ehtineet nyt avata uudet shortit ja ne joilla oli vielä osakkeita ehtivät myydä ne parempaan hintaan ja nyt voidaan jatkaa alamäkeen.

12 tykkäystä

Laskuissa on usein jokunen nousupäiväkin. Nyt ollaan kuitenkin tukitason päällä ja sen rikkominen voi viedä useamman pörssisession tai voi jäädä rikkomattakin. Aika näyttää.

Hienoa! Just sopiva ketju pörssipenkkiurheilijalle, kun rahat on loppu niin voi osallistua katsomon kautta :joy:

Kurkkasin omaa salkkua varovasti ja pari rahastoa oli jopa tehnyt vähän voittoa tänään. Onko niin että aktiiviset rahastonhoitajat tekevät nyt hyviä peliliikkeitä ja tienaavat palkkansa?

14 tykkäystä

Rahastojen noteeraukset laahaavat. Ke oli hexissä suht hyvä päivä ja huomennakin voi olla, sillä intraday reversal on jenkeissä tekeillä. Korjausliikkeen syvin kuoppa saatettiin nähdä, mutta sen vasta aikaa myöten tiedämme.

1 tykkäys

Myin kaikki osakkeeni pois vuodenvaihteessa ja olen nyt 100 % käteisessä. Ilo katsella kyllä tätä romahdusta mutta vielä ei ole kiire aloittaa ostoja. Antaa lasketella…

8 tykkäystä

Ei mennyt SPX 3000 pts alle. Tuliko FED hätiin?

Myin kaikki osakkeeni pois maanantaina. :slight_smile:

4 tykkäystä

Romahdus peruttu. Jenkkien asuntoaloituksissa odotuksia paremmat luvut. Itse olen lisännyt viimeksi tänään ja eilen.

1 tykkäys

Tuskin vaan trendi - tekninen analyysi. Pohjasta pohjaan trendiveto, selkeä ja vahva tuki.

Eiköhän noita pohjia testata vielä uudestaan kun tulee vähän lisää uutisvirtaa viruksesta. Mutta hei, ensimmäistä kertaa alkoi löytyä pohja tälle luisuketjulle.

1 tykkäys

Samaa mieltä. Ja itsellä ajatus et kun/jos nämä trenditasot pettävät, tulee miinusta jotakuinkin toinen mokoma lisää. Nyt odotan et olisi jonkin aikaa sivuttaisliikettä. Ja ihmettelen jos Eurooppa ei nouse huomenna.

1 tykkäys

Riippuu ihan mitä jenkeissä käy, päivää on vielä jäljellä. Jos jenkit päättää taas lähellä pohjia, ei ole varmaa.

Toki jos näin, itse lähden ajatuksissa siitä liikkeelle et nyt bounce kestäisi siellä suuressa määrin tämän päivän… mutta katsotaan.

Pörssiromahduksen tilannehuone, voe helevettiläinen :joy: Kun ylämäet, alamäet ja romahdukset ovat normaalia pörssikurssien liikehdintää, niin eikös tämän pitäisi olla mielummin business as usual tilannehuone?

9 tykkäystä

Sitähän täällä kai on tarkoitus spekuloida että äityykö romahdukseksi

1 tykkäys