58. Sauli Vilén
Sauli on pirun pätevä analyytikko, jonka innokkuus ei voi olla tarttumatta muihin; yksi syyhän oli, miksi päädyin aikanaan Inderesin materiaalien pariin oli Heikkilä & Vilén Show. Arvostan Salessa hänen tietämystään sekä osaamistaan että erityisesti sitä, miten hän kertoo ja kirjoittaa asioista - hän saa jollain kumman tavalla vaikeatkin asiat kuulostamaan kiinnostavilta ja ymmärrettäviltä. Onkohan Sauli ajatellut opettajan tai kirjailijan uraa?
Pidän siitäkin Saulissa, että hän osaa ottaa rohkeasti oikealla tavalla kantaa asioihin. Hän tarvittaessa sanoo fiksusti ne asiat, mitä ei tiedä tai mitä ei voi tietää, mikä on viisaan ihmisen merkki… itsehän usein LUULEN tietäväni, mikä ei ole yleisesti ottaen viisaan ihmisen merkki.
Sale on todella monipuolinen kaveri ja väitän, että hän taitaa olla Inderesin dynaamisimpia kavereita monessakin suhteessa. Hän on mm. Inderesin aktiivisin analyytikko kirjoittelemaan Foorumille: saldo on 1 400 viestiä - ei huono, varsinkin kun miettii, että Saulin viestit ovat usein pitkiä ja täynnä tuhtia asiaa.
Sauli on mainio persoona.
1. Kerro kolmellakymmenellä sanalla, kuka sinä olet.
37-vuotias aviomies ja kahden pienen lapsen isä Espoosta. Inderesillä vastaan osaketutkimusliiketoiminnasta ja seuraan pääosin finanssisektorin yhtiöitä. Koulutukseltani olen KTM (tai virallisesti M.Sc) Astonin yliopistosta Iso-Britannista. Koko työuran olen ollut Inderesillä.
2. Kerro kolme asiaa, mitä foorumilaiset eivät sinusta tiedä.
Aikanaan ei koulu paljoa kiinnostanut ja aloin opiskella tosissaan vasta lukion jälkeen. Ironista, että äidinkielestä pääsin ylppäreissä rimaa hipoen läpi ja päädyin lopulta ammattiin, missä tekstin tuottaminen on keskeinen osa työtäni.
Olen aina tykännyt fantasiasta/scifistä (pelit, elokuvat, kirjat). Luen edelleen paljon näiden genrejen kirjoja (yöpöydällä nyt Resident Evil 2), katselen elokuvia sekä pelaan pelejä (viimeksi toissailtana pelasin Fallout 2).
Olen aina halunnut asua Yhdysvalloissa (tuskin tulee toteutumaan ainakaan ihan lähitulevaisuudessa).
3. Mitä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia sinulla on? Mitään sijoittamiseen liittyvää ei saa sanoa.
Olen aina harrastanut paljon urheilua (mm. salibandy, jääkiekko ja juoksu) ja vaeltaminen on ollut lähellä sydäntä koko aikuisiän. Viimevuosina olen yhdistänyt nämä kaksi asiaa, kun ollaan alettu kaverin kanssa aktiivisemmin käymään erilaisissa kestävyysurheilukisoissa (seikkailukisoja, ultraa, rogainingia).
Urheilun lisäksi tykkään viineistä ja ruoanlaitosta. Lisäksi pyrin löytämään kiireisessä ruuhkavuosiarjessa välillä myös aikaa pelaamiselle (Heroes 3 on kestosuosikki).
4. Millainen on tavallinen arkipäiväsi?
Herään tyypillisesti seitsemän maissa ja syödään perheen kanssa aamupala yhdessä. Vaimo hoitaa meillä yleensä lasten viennin tarhaan, eli aamiaisen jälkeen lähden toimistolle, yleensä joko pyörällä tai juosten (pyrin maksimoimaan arkiliikunnan määrän). Matkaseurana on lähes poikkeuksetta Viljakainen, kuka asuu tuossa lähellä. Työpäivät poikkeavat sisällöltään aika paljon muista analyytikoista, sillä minulla on vastuullani (yhdessä Antin kanssa) myös koko Analyysiliiketoiminta. Tämä tarkoittaa mm. myyntiä, budjetointia ja paljon erilaisia kehityshommia. Tutkimuksessa minulla ei ole oman seurannan lisäksi ollut enää aikoihin roolia, vaan siitä vastaavat pääanalyytikot (Antti ja Gosse). Koska minulla on paljon muita vastuita analyysin lisäksi, niin omien yhtiöideni seurannan hoidan yhdessä Kasperin kanssa.
Joskus neljän maissa pitää alkaa vaihtamaan urheiluvaatteita päälle, että ehtii hakemaan lapset päiväkodista (kotimatka 10km). Illat menevät yleensä puistossa, lasten harrastuksissa tai omissa harrastuksissa. Kun lapset menevät illalla nukkumaan, niin kaivan yleensä vielä työläppärin esiin.
5. Miten kuvailisit itseäsi sijoittajana?
Pohjimmiltaan olen arvosijoittaja. Ostan yhtiöitä mitä ymmärrän, pelaan pitkää peliä (käyn tosi vähän kauppaa) ja pyrin valikoimaan laadukkaita yhtiöitä, jotka luovat arvoa yli ajan. Lisäksi olen tosi huono maksamaan korkeita kertoimia.
Vuosien saatossa olen muuttunut passiivisemmaksi ja hajautan aiempaa enemmän (mm. rahastoihin ja eri omaisuusluokkiin). Syy on varsin yksinkertainen, Inderes edustaa huomattavaa osaa kokonaisvarallisuudestani ja kellossa on rajallisesti tunteja. Jos pitää tehdä valinta käytänkö ajan Inderesin kehitykseen (mihin minulla asemani myötä on edelleen mahdollisuus vaikuttaa) vai jonkin yksittäisen osakkeen tutkimiseen, päätyy valinta lähes poikkeuksetta ensin mainittuun (isompi positiivinen EV minulle).
6. Voisitko kertoa, että millainen sijoitushistoria sinulla on?
Aloitin sijoittamisen muutaman vuoden ennen finanssikriisiä, eli vajaa 20v sijoittamista mittarissa ja olen alusta asti ollut osakepoimija. Nuorempana tuli luettua kaikki mahdollinen sijoituskirjallisuus mitä sain käsiini ja aika nopeasti omaksuin tämän Graham/Buffett tyyppisen arvosijoittamisen/fundasijoittamisen. En ole koskaan varsinaisesti kokeillut muita sijoitustyylejä (treidaamista yms.), vaan perusprinsiipit ovat hyvin samat nyt kuin silloin vajaa 20v sitten. Toki kehitystä on tapahtunut ja kiinnitän liiketoimintojen laatuun huomattavasti enemmän huomiota kun joskus alkuaikoina, kun alkuaikoina sijoittaminen oli enemmän kertoimien kyttäämistä.
Olin myös sijoitusuran alkupuoliskolla tosi kyyninen (voi olla että johtui osittain finanssikriisistä, joka oli nuorelle sijoittaja-Saulille varsin traumatisoiva kokemus) ja näin isoja mörköjä kokoajan kulman takana (kohta se Kiina romahtaa, kohta Kreikka irtoaa eurosta yms.). Nykyään olen vahvasti optimisti, joka on mielestäni osakemarkkinalla (kuten elämässä yleensä) paljon fiksumpi lähestymistapa. Fakta on se, että taloudessa asioilla on tapana yleensä järjestyä ja isompia kriisejä nähdään todella harvoin. Markkinalla käytännössä kaikki osapuolet (keskuspankit, valtiot ja yritykset) pyrkivät parhaansa mukaan välttämään isompien hässäköiden syntymistä ja näitä markkinavoimia jatkuvasti vastaan bettaaminen on mielestäni negatiivisen EV:n peliä.
7. Miten nykyinen Sauli eroaa analyytikkona alkuvuosien analyytikko Saulista? Koetko kaupuankäyntirajoitukset isoksi ongelmaksi analyytikolle?
Lyhyt vastaus on, että nykyinen Sauli on monella tapaa merkittävästi parempi analyytikko kuin alkuvuosien Sauli. Syitä voisi luetella varmasti ihan loputtomasti, mutta ainakin seuraavat selkeät asiat tulevat ensimmäisenä mieleen:
Nykyinen Sauli ymmärtää seuraamiaan yhtiöitä sekä näiden toimialoja hurjasti paremmin. Tämä on ihan loogista koska näitä kilometrejä ihan kiitettävästi jo takana, osaa firmoista seurannut yli vuosikymmenen ja lisäksi olen saanut fokusoitua yhteen sektoriin.
Nykyinen Sauli osaa arvioida riskejä huomattavasti paremmin. Tämä on ihan perisynti kokemattomilla sijoittajilla (tai analyytikoilla), case näyttää tosi houkuttelevalta, koska aliarvioidaan siihen liittyviä riskejä.
Nykyinen Sauli osaa myös kunnioittaa markkinaa. Nuorempi Sauli kuvitteli osakemarkkinan olevan tehokkuudeltaan samaa luokkaa kuin 1800-luvulla ja ylituoton tekemisen piti olla tosi helppoa. Fakta on se, että osakemarkkina on todennäköisesti maailman top3 kilpailluin laji ja joka aamu miljoonat reippaat osapuolet marssivat osakemarkkinan areenalle taistelemaan samoista tuotoista. Etenkin isoissa yhtiöissä ja isoilla markkinoilla osakemarkkina on pääsääntöisesti tosi tehokas. Onneksi pienissä yhtiöissä markkinalla esiintyy edelleen tosi paljon tehottomuutta.
En koe rajoituksia millään tavalla ongelmallisiksi.
8. Mitkä ovat kaksi viimeisintä osakeostostasi ja mitkä olivat perustelusi näille
ostoillesi?
Talenom ja Admicom. Molemmat ovat laadukkaita yhtiöitä, joilla on hyvät edellytykset pitkän aikavälin arvonluontiin. Arvostus ei enää kummassakaan päätä huimaa ja tulevasta kasvusta ei kovin isoa hintalappua tarvitse maksaa.
9. Millainen on sinun osakepoimintaprosessisi askel askeleelta?
Tutustun ensin yhtiöön (täällä paljon asioita mm: luen yhtiön omia materiaaleja, analyysit, katselen haastattelut ja webcasteja, verrokkien pintapuolista läpikäyntiä),
Pyrin hahmottelemaan yhtiön tuloskehitystä seuraavan 3-5v periodilla. Luonnollisesti jos käytössä analyysi, niin katselen analyysin taustaoletuksia ja pohdin ovatko ennusteet realistisella pohjalla.
Tämän jälkeen alan haarukoimaan yhtiön käypää hintaa. Tämä ei todellakaan ole rakettitiedettä, vaan hahmottelen mikä voisi olla hyväksyttävä arvostustaso normaalissa tilanteessa ja suhteutan sen tulosodotuksiin. Tästä alan sitten haarukoida tuotto-odotusta (tuloskasvu, osinko ja kertoimet). Pohdin myös erilaisia skenaarioita missä hahmottelen mitä tapahtuu, jos tulosennusteet jäävät nykyisestä ja minkälainen skenaario riittää nykykurssin oikeuttamiseksi (eli missä skenaariossa en häviä rahaa). Lopulta peilaan tuotto-odotusta yhtiön riskeihin. Luonnollisesti käytän läpi prosessin meidän materiaaleja paljon apuna/sparrailen suoraan yhtiöitä seuraavien analyytikoiden kanssa.
10. Minkälainen “käteispolitiikka” sinulla on sijoittamisessa? Laitatko tasaisesti markkinoille rahaa vai yritätkö ajoittaa markkinoita?
Ei ole mitään kummempaa käteispolitiikkaa. Laitan säännöllisesti rahaa markkinoille, mutta jos en löydä mitään ostettavaa niin jätän rahat käteiseksi odottelemaan parempia hetkiä (tai lyhennän niillä lainoja). Lähden itse sijoituspäätöksissä aina yhtiökohtaisista tekijöistä. Jos löydän poikkeuksellisen houkuttelevan kohteen missä on tosi hyvä tuotto-odotus, niin en jätä tätä ostamatta koska mututuntuma sanoo, että nyt on väärä aika tehdä liikkeitä pörssissä. Pörssissä on yleensä enemmän mahdollisuuksia silloin, kun yleiset arvostustasot ovat alhaalla. Isossa kuvassa en usko, että olen tehnyt markkinaa ajoittamalla mitään oleellista ylituottoa muuten kuin tuurilla (muutama asunnon hankinta on osunut tuurilla pörssin kannalta otolliseen saumaan).
11. Mitkä ovat sinun parhaita puoliasi sijoittajana? Millä osa-alueella haluaisit erityisesti kehittyä sijoittajana?
Hyviä puolia on varmasti pitkäjänteisyys ja rauhallisuus. Totta kai myös työhistoriani tuoman kokemuksen puolesta koen, että olen myös varsin hyvä analysoimaan yhtiöitä (esim. pystyn suhteellisen nopeasti arvioimaan ennusteiden realistisuutta, käypiä arvostustasoja ja yhtiöön liittyviä riskejä). Laskisin myös optimistisuuden tänne, sillä etenkin vaikeissa markkinatilanteissa se auttaa näkemään metsän puilta.
Eniten kehitettävää olisi varmasti aktiivisuudessa. Kuten aiemmin sanoin, niin olen passivoitunut aika paljon viime vuosina ja esimerkiksi Suomen ulkopuoliseen osakeanalyysiin en ole pystynyt käyttämään juuri lainkaan aikaa (vaikka se olisikin tosi hauskaa!).
12. Kerro kolmellakymmenellä sanalla per yhtiö, että mitä mieltä olet näistä
osakkeista:
-Alexandria Group: Poikkeaa verrokeista laajan myyntikoneiston sekä struksifokuksen myötä. Yhtiössä paljon potentiaalia, jos myyntikone saadaan tehokkaampaan käyttöön. Tämä vaatii painopisteen siirtoa varainhoitoon sekä tuotetarjonnan jatkuvaa laajennusta. Sektorin seuraamistamme yhtiöistä varmasti väärinymmärretyin.
-eQ: Edellisen vuosikymmenen kirkkain tähti sektorilta sekä koko pörssistä. Oma tekeminen edelleen huippuluokkaa, mutta markkinatilanne puhaltaa napakkaa vastatuulta etenkin kiinteistöihin. Pitkällä aikavälillä tuloskasvueväät ovat edelleen hyvät ja yksi varainhoitosektorin konsolidaatiopelin nappuloista.
-Mandatum: Laatuyhtiö joka pääsee vasta nyt listautumisen jälkeen oikeuksiinsa. Taseesta vapautuu lähivuosina hurjasti pääomaa ja tätä jaetaan omistajille sekä osallistutaan takuuvarmasti finanssisektorin konsolidaatioon. Poikkeuksellisesti tuotto nojaa etenkin osinkoon tuloksen polkiessa paikallaan.
-NoHo: Yhtiö minkä seuraaminen ei käy analyytikolle tylsäksi. Todella aktiivinen yritysjärjestelijä kuka ei pelkää tehdä isojakaan liikkeitä. Pystynyt luomaan hyvin vaikealla toimialalla itselleen selkeitä kilpailuetuja tarjoavan liiketoimintamallin. Kansainvälistyminen keskeisenä ajurina lähivuosina.
-Sampo: Muutosmatka finanssitavaratalosta alkaa olla ohi ja jäljellä on Pohjoismaiden paras vakuutusyhtiö. Operoi poikkeuksellisen houkuttelevalla toimialla. Huippulaadukas ja erittäin hyvin johdettu. Jatkossa tarjolla vakaata tuloskasvua ja vahvaa osinkovirtaa, ilman Wahlroosin yritysjärjestelymagiaa.
13. Mikä analyytikon työssä on kivointa? Mikä on vähiten kivointa?
Kilpailuhenkiselle ihmiselle hauskinta on totta kai, kun olet jossain asiassa markkinaa edellä (ns. ahead the curve). Yleensä tämä tarkoittaa, että olet näkemyksessäsi oikeassa, mutta joskus tämä voi myös tarkoittaa esimerkiksi yritysjärjestelyiden tai strategiamuutosten arvioimista oikein.
Tylsintä on totta kai se, kun olet kunnolla väärässä jossain näkemyksessäsi ja saat siitä (ihan ansaitusti) kritiikkiä sijoittajilta.
14. Stressaako sinua analyytikon työn julkisuus ja palautteet? Mitkä ovat mielestäsi analyytikon tekemien materiaalien suurimmat hyödyt sijoittajille?
Itseäni ei kovinkaan paljoa, koska kilometrejä on aika paljon takana ja omaan muutenkin korkean paineensietokyvyn. Olisi toki naiivia väittää, että olisin tälle paineelle immuuni. Me ollaan tosi näkyvä toimija tällä markkinalla ja sen myötä tulee kannettavaksi myös iso vastuu. Silloin kun ollaan väärässä isosti, niin kyllä sitä saa välillä ihan kunnolla kynsilleen sijoittajien suunnalta. Vaikka kritiikki onkin yleensä ihan ansaittua, niin kyllähän se pahalta tuntuu.
Suurimmista hyödyistä ollaan tehty ihan erillinen jakso Heikkilän kanssa ja suosittelen
kaikkia katsomaan sen: Heikkilä&Vilén Osa 57: Miten saada eniten irti analyysistä? | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus
15. Miten sinä seuraat talouden makrokuvioita? Pitääkö analyytikon olla hyvin perillä talouden suurista kuvioista?
Jokaisen analyytikon pitää olla perillä talouden isoista linjoista. Tämä pyritään meillä varmistamaan sisäisillä Mariannen vetämillä makrokatsauksilla. Tämä on tärkeää, sillä näin saadaan yhtenäinen näkemys kaikille makrosta ja toisaalta tehostaa paljon prosesseja, kun kaikkien ei ole pakko kaivaa samaa dataa. Selvyydenvuoksi todetaan, että me emme koskaan ota mitään vahvaa makronäkemystä, vaan enemmän mukaillaan konsensusta. Meidän osaketutkimus lähtee yhtiöfundamenteista ja super-vahvalla makronäkemyksellä ajaisi käytännössä tämän yli.
Tästä eteenpäin riippuu tosi paljon omasta toimialasta. Esim. rakentamista seuraavan analyytikon pitää olla tosi hyvin pulssilla yleisestä taloudesta samoin kuin syklisiä konepajoja seuraava (toisella lokaali, toisella globaali talous). Vastaavasti esimerkiksi meikäläisen varainhoitofirmoissa ei yleisellä talouden kehityksellä ole suoraa linkkiä, vaan linkki tulee välillisesti pääomamarkkinan kautta.
Luen totta kai meidän omat makrot sekä meidän kumppani Lombardin makroanalyysiä. Twitter on makrossa minulle myös tosi tärkeä tietolähde samoin kuin keskustelut kollegoiden sekä toimialalla olevien ihmisten kanssa. En seuraa mitään yksittäistä indikaattoria, vaan yritän muodostaa kokonaiskuvan eri lähteistä.
16. Millä tavoin hyödyt Foorumista työssäsi? Mitkä ovat Foorumilla suosikkiketjujasi, jos et saa mainita seuraamiesi yhtiöidesi ketjuja?
Foorumin merkitys työssä on tosi iso. Se on meille ihan keskeinen kommunikaatiokanava sijoittajien kanssa ja väitän, että foorumilla on analyysin laatuun kautta linjan parantava vaikutus. Keskeiset syyt ovat ns. ”jatkuva haastaminen” sekä uudet näkökulmat. Meidän aktiiviset foorumilaiset jaksavat aina haastaa meidän näkemyksiä ja tällä on väistämättä analyysin laatua parantava vaikutus, kun foorumilaiset pakottavat analyytikon pohtimaan myös muita näkökulmia (ja kirjoittamaan nämä vastaukset vielä auki).
Foorumilla käytävä keskustelu tuo ainakin itselle säännöllisesti myös uusia näkökulmia omaan analyysiin. Välillä tämä tarkoittaa aiemmin mainitun haastamisen mukanaan tuomia oivalluksia (esim. joku tuo uusia näkökulmia miten yhtiötä tulisi hinnoitella tai miten vahvat sen kilpailuedut ovat). Välillä joku myös kaivaa jotain tietoa mitä en itse ollut syystä tai toisesta löytänyt. Joissain ketjussa keskustelu on myös niin korkeatasoista, että siitä on varmasti apua myös analyytikolle.
Sijoitusmeemit on ihan huikea ketju, sieltä saa aina piristystä päivään.
Myös ikävästä aiheestaan huolimatta Venäjän hyökkäyssotaa käsittelevä ketju on informaatioarvoltaan ihan hurjan hyvä ja sieltä saa hyvän kattauksen tapahtumien kuluista ja relevanttien artikkelin linkit (vähentää tarvetta doomscrollaukselle, varsinkin nykyään kun Musk on käytännössä pilannut Twitterin).
17. Joudut luovuttamaan salkkusi viideksi vuodeksi kahdelle analyytikolle, kahdelle indeläiselle jotka eivät ole analyytikoita, kahdelle foorumilaiselle, ketkä valitsisit ja miksi?
Analyytikot:
Juha ja Atte ovat Mallisalkkukollegoina helpot valinnat. Molempien kanssa jaan hyvin samankaltaisen sijoitusfilosofian. Molempien vahvuudet osakepoiminnassa ja Juha myös todella taitava salkunhoidollisissa asioissa.
Inderesiläset jotka eivät ole analyytikoita:
Mikael: edelleen jatkekaan mallisalkkukollegojen linjalla. Vaikka väittää bulleroituneensa, niin en epäile hetkeäkään ettei vanhat osakepoimintakyvyt olisi edelleen tallella (etenkin isompien trendien haistelussa Mikael on aina ollut ihan älyttömän hyvä).
Marianne: hyvä että joku katsoo myös vähän makron perään, vaikka pääpaino onkin osakepoiminnassa.
Foorumi:
Koska Mikko Mäkinen on joskus Foorumille jotain kirjoittanut, niin hän on aika itsestään selvä valinta tähän.
Toiseksi valitsen Pohjolan Ekan. Eka saa meille antamassaan palautteessa yleensä sijoittamisen kuulostamaan niin helpolta, että eihän tätä mahdollisuutta voi jättää käyttämättä!
( pingasin teiät, jotta huomaatte: @Juha_Kinnunen, @Atte_Riikola, @Mikael_Rautanen, @Pohjolan_Eka ja @Mikko_Makinen t. Alokas, )
18. Miten sinä konkreettisesti nautit vauraudestasi?
Toteutettiin viime vuonna yksi pidempiaikainen haave ja rakennettiin perheen kanssa mökki/kakkoskoti Päijänteelle. Ehdottomasti yksi elämän parhaista päätöksistä.
19. Mikä on kivointa Inderesillä työskentelyssä? Onko Inderes aidosti hyvä työnantaja ja onko Inderes tullut “kylmemmäksi” työnantajaksi yhtiön kasvaessa sekä sen siirryttyä pörssiin?
Kivointa ehdottomasti on omat työkaverit, joiden useiden kanssa olen saanut tehdä töitä jo tosi pitkään.
Olen varmasti puolueellinen ihminen vastaamaan tähän oman asemani ja historiani johdosta. Ollaan varmasti muututtu työpaikkana aika paljon, kun ollaan kasvettu 20 henkilön lokaalista analyysiputiikista pohjoismaiseksi usean tuotealueen yhtiöksi. Uskon, että ollaan edelleen tosi hyvä työnantaja, varsinkin jos tämä meidän tavallisesta poikkeava organisaatiomalli sopii sinulle.
20. Onko antaa Alokkaalle pari hyvää vinkkiä, jolla Alokas voisi välttää megaluokan virheitä?
Osta mitä ymmärrät ja älä maksa liikaa. Luulen, että tällä olisit välttänyt vetyrekan alle jäämisen sekä kiinteistöteknologiabumtsibumin. Muista kaikesta huolimatta olla optimisti!
21. Mistä haluat erityisesti kiittää foorumilaisia?
Teitä varten me näitä hommia tehdään ja ainakin itselle huomattava osa työn merkityksellisyydestä tulee siitä, kun tiedän kenelle sitä analyysiä teen ja saan käydä jatkuvaa avointa keskustelua teidän kanssa.
Kiitos Sauli kiinnostavista ja ajatuksia herättävistä vastauksista!
Saulilla, kuten muillakin osaavilla ja tietäväisillä kavereilla on taitoa keskittyä olennaisiin asioihin tekemättä niistä turhan vaikeita, mikä osoittaa ehkä sen, että turha sitä varsinkaan meidän tavisten on hifistellä.
Kannattaa ehkä lukea Salen haastattelu uudelleen ajatuksella läpi, koska siinä on paljon helposti omaksuttavia selkeitä asioita, joita jokainen voi soveltaa omassa sijoitustoiminnassaan.
Kiitos ja mukavaa perjantain jatkoa kaikille!